Sove hele natten 1 år og 8 måneder???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Malli

Halbschön skriver:

Min Nicolai på 20mdr sover ikke igennem endnu... Og dog - 7-9-13, de sidste 4 dage har han sovet fra 20-9.. Men ellers er jeg oppe ca 4 gange om natten... Håber snart det vender.. Han er også svær at få til at sove.. Det tager ca 1,5-2timer HVER aften

Årh stakkels dig, det lyder altså også hårdt! Det er bare så hårdt at få afbrudt nattesøvnen! Håber snart det også vender hos jer! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Malli

Alice Søderberg skriver:

hej

Måsk skal du tænke kost her,

for i denne alder er det godt at den mad barnet får er MÆTTENDE i langtid. så sover de bedst.

noget andet er at børn i denne alder begynder at indse at de går glip af noget når de sover, når du har puttet så gå rundt og vask op, ordne vasketøj osv så barnet hører at du ikke sidder og hygger dig men laver noget"kedeligt" børn elsker genkendelige baggrundslyde det giver tryghed

k.h Alice Søderberg socialpædagog og i ekspert panelet

Spændende! Tak for dit svar! 

Jeg synes vi prøver ikke at være alt for stille, men tulle lidt rundt, så hun kan høre vi  er der. Men vi er nu ligeså gode til at sætte os og se noget tv, for at koble af og slappe af!

Hun spiser rimelig godt til aftensmad, men vælger bevidst også hvad hun vil og ikke vil have fra tallerkenen!

Aftensmad er det sidste måltid hun får, dog får hun nogle aftener lige et stykke frugt, eller en grovkiks, men ikke et måltid!?

ER det meget normalt at børn i denne alder, svinger så meget med at sove rigtig godt nogle nætter, og måske kun vågne en gang, og så nogle nætter, flere dage i træk sover de  bare at R.... til??

Anmeld

24. juni 2011

Malli

Tak for alle jeres svar! Selvfølgelig var natten EKSTRA slem, som aldrig før!

hun vågnede en til 2 gange i timen hele natten igenne!  GAB! Håber det går lidt bedre i dag! 

Anmeld

24. juni 2011

tinasmor

Malli skriver:

Tak for alle jeres svar! Selvfølgelig var natten EKSTRA slem, som aldrig før!

hun vågnede en til 2 gange i timen hele natten igenne!  GAB! Håber det går lidt bedre i dag! 

Har I fået tjekket om det er ørene?

Ellers ingen råd for vi er igennem det samme (hun er lidt over 3 år og er gået fra at have sovet fint i lang tid, til i flere måneder at sove som du også snakker om)

Det er så træls og jeg håber snart vores børn igen finder søvnrtytmen

Anmeld

24. juni 2011

Malli

tinasmor skriver:

Har I fået tjekket om det er ørene?

Ellers ingen råd for vi er igennem det samme (hun er lidt over 3 år og er gået fra at have sovet fint i lang tid, til i flere måneder at sove som du også snakker om)

Det er så træls og jeg håber snart vores børn igen finder søvnrtytmen

Det er bare så hårdt, så hårdt! 

Der har aldrig været noget med hendes øre, så ville undre mig hvis det pludselig skulle være det!

Tror nu bare det er en del af udviklingen, men det er bare svært og hårdt til tider!

Håber snart det vender for jer også! Vågner din også bare og græder, hvor du/i skal derind flere gange i løbet af en aften/nat?

Anmeld

24. juni 2011

tinasmor

Malli skriver:

Håber snart det vender for jer også! Vågner din også bare og græder, hvor du/i skal derind flere gange i løbet af en aften/nat?

Ja desværre

Anmeld

24. juni 2011

Malli

tinasmor skriver:

Ja desværre

ØVØVØV! Jeg  for at det vender meget snart for jer igen! 

Min datter var så træt i dag efter den nat, så hun sov 2 timer og 45 min til eftermiddagslur idag. HVis hun dog bare kunne forstå at hun skulle sove om natten, så hun var frisk til dagen!

Anmeld

24. juni 2011

Tulle28

Har I fået tjekket hendes ører af en ØRElæge? øreproblemer kan altså godt komme lidt pludseligt, og det giver jo som oftest urolig søvn...Hilsen Tulle, mor til et ørebarn

Anmeld

24. juni 2011

Fabienne

Vores søn på 22 måneder har absolut heller ikke noget stort sovehjerte. Faktisk så sover lillesøster på 9 uger mere regelmæssigt og bedre om natten! Ører er tjekket, senest igen igår, de er selvfølgelig tjekket af rigtig ørelæge, men der er intet (heldigvis?).

Han sover nattesøvn på mellem 8 og 10 timer, han er en engel at putte og har altid været det - vi læser historie og så siger vi godnat og går. Men han drømmer meget og vågner af det, sover uroligt og vågner (på trods af mørklægningsgardin og køligt soveværelse) mellem 4 og 5.45 om morgenen - det er dælme tidligt! Han sover 2 timer til middag, og vågner af sig selv.

Han sover aktuelt i vores seng, for så lægger han sig til at sove videre af sig selv, medmindre det er fordi han skal have vand, da han sov i sin egen seng rendt jeg i fast pendulfart for at trøste og få ham til at sove videre.

Han har i sine 22 måneder kun sovet igennem i en periode på 3-4 måneder, sjovt nok blev lillesøster undfanget der, vi troede jo vi var over nattesjovet .

Velkommen i klubben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.