Hej Piger...
FØler mig alene omkring dette "problem" og har derfor brug for at få bekræftet eller afkræftet om jeg er det 
Det drejer sig om min datter på 1 år og 8 måneder, for at gøre historien kortest muligt, handler det om hendes nattesøvn!
Fra hun var ca. 1 måned gammel, sov hun "igennem" ca 6 timer førend hun vågnede for at få mad, frem til hun var et halvt år ca, fortsatte dette!
Pludselig begyndte hun at få perioder, som sikkert er meget normalt hvor hun vågnede on and off i løbet af natten, og jeg skulle ind for at give hende sutten eller lige berolige hende med jeg var der.
Nogen gange var det MANGE gange i løbet af en aften/nat og nogen aftener var det bare nogle gange, hvor det bare lige var ind og ud af værelset!
Hun har måske sovet helt igennem 5-10 gange. (altså fra hun er lagt i seng til næste morgen uden at vågne)
Nu har vi lige haft en periode på 3 uger en måned, hvor hun har sovet klokken 19.30 og så sovet til kl ca 3-4 om morgenen, hvor jeg så har været inde og give hende en tår vand, og så har hun sovet til vi vækket hende næste morgen! SKØN PERIODE!
Nu er vi tilbage til at hun sover ca en halv til en hel time fra hun er lagt i seng, til hun vågner og skal have en tår vand, eller bare lige beroliges lidt (tror hun drømmer)
så kan hun vågne et sted mellem 3-10 gange resten af aftenen, og jeg synes sgu det er lidt hårdt!
ER der andre der oplever dette med børn i denne alder, og hvorfor svinger det så pokkers meget!
Skal lige siges at vi ALDRIG har haft nogle problemer med at putte hende,. Vi læser historie, siger godnat og går ud fra værelset, så vi har en rigtig rolig og rar godnatstund!
Jeg er bare ved at blive lidt frustreret over alle de opvågninger, især efter vi lige har haft en god lang periode hvor hun bare har sovet?!