Graiditet og slankekur???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer herinde der syntes i tog lidt for meget på??? vil gerne mindske mine lår lidt og det ville heller ikke skade at numsen blev bare lidt mindre... Hvad kan man gøre???? vil lige nævne jeg har bækkenløsning så det er ikke så nemt for mig at gå i træningscenter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

AndreasMor84

Er der nogen af jer herinde der syntes i tog lidt for meget på??? vil gerne mindske mine lår lidt og det ville heller ikke skade at numsen blev bare lidt mindre... Hvad kan man gøre???? vil lige nævne jeg har bækkenløsning så det er ikke så nemt for mig at gå i træningscenter...

Der er kun én ting at gøre og det er at vente til du har født, hvis du tænker på at tabe et par kg!

Men du kan da lave div. opstrammende øvelser for baller og lår hvis du kan pga. bækkenløsningen..

Anmeld

23. juni 2011

Millesmammi

Solstråle2011 skriver:

Der er kun én ting at gøre og det er at vente til du har født!

ja det vil jeg også mene, eftersom du har bækkenløsning :-)

Anmeld

23. juni 2011

Silas&Mille

Solstråle2011 skriver:

Der er kun én ting at gøre og det er at vente til du har født, hvis du tænker på at tabe et par kg!

Men du kan da lave div. opstrammende øvelser for baller og lår..

Anmeld

23. juni 2011

Mira0911

VENT.... Til du har født... At tabe sig under graviditeten er ikke godt... 

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

nej i har nok ret det er heller ikke fordi jeg ikke viste jeg ville tage på men ja savner min gamle figur...

Anmeld

23. juni 2011

Jolene

Anonym skriver:

Ja, jeg tilslutter mig også, at du bør vente, til du har født. Men som det er også er nævnt, kan du godt røre dig - forudsat du ikke har for ondt pga bækkenløsning. De kunne evt svømme.

Nu ved jeg jo ikke, hvor stor du er men, hvis du er meget ked af din størrelse, så kunne du prøve at holde igen med de søde sager. Hvis du altså har tendens til at spise meget af det. Men ellers så har mine kollegaer sagt, hvorfor dog det? Hvorfor gøre graviditeten til en sur ting? Nyd du kan spise, hvad du vil, og at det er tilladt at tage lidt på.

Jeg har lige læst en del om amning. Der er mange fordele ved at amme. En af fordelene kommer dem, der vil tabe sig, tilgode. Du bruger nemlig en del energi på at amme 

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

Jolene skriver:

Ja, jeg tilslutter mig også, at du bør vente, til du har født. Men som det er også er nævnt, kan du godt røre dig - forudsat du ikke har for ondt pga bækkenløsning. De kunne evt svømme.

Nu ved jeg jo ikke, hvor stor du er men, hvis du er meget ked af din størrelse, så kunne du prøve at holde igen med de søde sager. Hvis du altså har tendens til at spise meget af det. Men ellers så har mine kollegaer sagt, hvorfor dog det? Hvorfor gøre graviditeten til en sur ting? Nyd du kan spise, hvad du vil, og at det er tilladt at tage lidt på.

Jeg har lige læst en del om amning. Der er mange fordele ved at amme. En af fordelene kommer dem, der vil tabe sig, tilgode. Du bruger nemlig en del energi på at amme 

jeg er glad for chokolade men spiser ikke så meget netop fordi jeg ikke vil tage på men når jeg så spiser noget får jeg så dårlig samvitighed og det er jeg rigtig ked af også fordi jeg mener hvis man har løst til chokolade er der en grund til det...

Anmeld

23. juni 2011

baby012

svømning er en fantastisk ting og strammer alt fint op uden at du desideret taber dig ..jeg svømmer en gang om dagen- og det hjælper virkelig på at kunne holde vægten - 

Anmeld

23. juni 2011

Jolene

Anonym skriver:

jeg er glad for chokolade men spiser ikke så meget netop fordi jeg ikke vil tage på men når jeg så spiser noget får jeg så dårlig samvitighed og det er jeg rigtig ked af også fordi jeg mener hvis man har løst til chokolade er der en grund til det...

Jeg tager mig større frihed her i min graviditet, end jeg ellers gør. Jeg sørger selvfølgelig også for at få noget sundt og nærrende mad. Jeg har ikke dårlig samvittighed, men jeg har heller ikke taget så meget på. ca. 13 kg på 33 uger, og en del af det er væske. Jeg ved, der er nogen, der tager en del mere på. Og jeg kan da også nå at tage mere på endnu.

Jeg synes ikke, du skal dunke dig selv oven i hovedet, fordi du har lyst til og spiser chokolade. Det er da også det rareste med en graviditet, hvor man har appetit og ikke ligger med hovedet i toilettet. Min mors graviditet med mig, lyder i hvert fald ikke sjov. Så vil jeg hellere "æde" og bekymre mig om vægten bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.