Øv... Er ved at miste modet helt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

fnuggi

ønskebarn74 skriver:

Tak for alle jeres omsorgsfulde svar... Er bare totalt nede at skrabe... Kan mærke det er mens der er på vej... Kan ikke sove og tuder hele tiden... Hold kæft hvor er jeg bare vred på min lorte krop der bare ikke vil avle børn... Min mindste søster der er 11år yngre har for et par uger siden bebudet at de starter udredning... Bliver fuldstændig sindsyg hvis hun får en lille inden mig... Og skammer mig vildt over at kunne tænke sådan, når det er min blide dejlige lillesøster... Fuck et lorteliv..

kære lene

det er jeg ked af at læse håbede  vikrlig at det var jeres tur denne gang

ang din søster kan jeg godt følge dig da min lillesøster der er 10 år ynger end mig har fået 2 børn før min og følte også det var dybt u ret færdig og skammede mig over det men snakkede med min søster om det og hun kunne godt følge mig da hun viste vi kæmper så hårdt for det

til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Nessie

Århn nej, sødeste ven. Det er bare ikke fair. Har du talt med klinikken igen? Selvom der selvfølgelig ikke er noget de kan gøre før blodprøven.

Der er slet ingen ord der kan trøste, men jeg vil nu fortsætte med mine   indtil der er svar på blodprøven.

De bedste tanker herfra     

Anmeld

24. juni 2011

Nessie

Århn nej, sødeste ven. Det er bare ikke fair. Har du talt med klinikken igen? Selvom der selvfølgelig ikke er noget de kan gøre før blodprøven.

Der er slet ingen ord der kan trøste, men jeg vil nu fortsætte med mine   indtil der er svar på blodprøven.

De bedste tanker herfra     

Anmeld

24. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Øv noget møg.... 

Anmeld

24. juni 2011

tb

ej hvor gør det mig ondt at læse  det kan ikke passe at det ikke snart er jeres tur!!!! verden er alt for uretfærdig nogle gange!!!!

sender dig et kæmpe 

Anmeld

24. juni 2011

Mullefisen2011

Åhhh sødeste... Øv øv øv en skidt opdatering.. havde virkelig håbet på det modsatte..

Har bare så ondt af dig.. hvor er der uretfærdigt..

Du får lige et kæmpe  herfra..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.