Øv... Er ved at miste modet helt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

AnneP

ønskebarn74 skriver:

Er bare i kuldkælderen idag...  Har mens smerter og bløder lidt...  For fanden, hvornår er det vores tur??? Får vi aldrig en dejlig lille skat ud af det?????????  Vi har så meget kærlighed at give... Det er bare ikke fair!!!!!!!

Måtte bare lige ud med det....

SØDE SØDE SØDE LENE!

Tænker bare så meget på dig!Og kan bare såmeget forstå din fustration!!! og får helt ondt i maven af at tænke på alle de tanker der må gå gennem dit hoved lige nu!

Jeg  stadig så meget for jer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Carina1977

Hvor meget bløder du?

Kæmpe kram herfra

Jeg håber virkelig det lykkes for jer snart at blive forældre

Anmeld

23. juni 2011

132319

Ben&Jerry skriver:

du får et barn!!

-hvorfor?

-fordi du har kæmpet for det!!

-fordi du fortjener det!

-og lykken vil vende sig til fordel for dig

- just some more time, you must be close

til dig TS! 

Anmeld

23. juni 2011

Mira0911

ønskebarn74 skriver:

Er bare i kuldkælderen idag...  Har mens smerter og bløder lidt...  For fanden, hvornår er det vores tur??? Får vi aldrig en dejlig lille skat ud af det?????????  Vi har så meget kærlighed at give... Det er bare ikke fair!!!!!!!

Arj det er jeg rigtig ked af at læse... Øv altså.. Ved slet ikke hvad jeg skal sige... 

Anmeld

23. juni 2011

baby84

ønskebarn74 skriver:

åh hvor er det bare hårdt og uretfærdigt..jeg ved det lykkes for dig. hvis ikke denne så næste gang. dog for at der stadig er håb.

Anmeld

23. juni 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Hvor gør det mig ondt sødeste Lene! Verden er bare slet ikke fair

Mange kram og tanker herfra

Anmeld

23. juni 2011

Putomanen

Øv, jeg har desværre ingen ord, som kan trøste dig. Men jeg håber, at en  kan varme dig lidt i denne hårde tid. Jeg håber inderligt, at det bare er en ubetydelig blødning, som nogle af de andre også foreslår...

Anmeld

23. juni 2011

Leonora

Øv øv øv øv det er bare tarveligt...........

Heldigvis fik I lagt en masse flotte æg i frys og jeg VED bare at I nok skal blive forælde til en bebs.....hvis ikke det blir nu så blir det med et af de andre små gode æggebasser.....

Jeg forstår godt du er ked og det er sku også helt lovligt......MEN det skal nok ende lykkeligt,....

Kæmpe kram og tusind tanker fra mig.

Ps find mig på face hvis du vil sludre en dag....har oceaner af tid til at høre på hvor unfair livet kan være...

Anmeld

23. juni 2011

Leonora

KaMa skriver:

Nu tager jeg lige bestemmerhatten på:

DU ringer til Copehagen Fertility Center i morgen. Der beder du om at få en samtale med Svend Lindenberg eller en af de andre dygtige læger. Læger som er BANEBRYDENDE inden for fertilitetsbehandling. Det var blandt andet den gruppe læger, der lavede første IVF barn i tidernes morgen.

Du får en henvisning fra din læge til klinikken.

Du bliver udredt sammen med din mand og heles jeres forløb bliver gennemgået.

Tror på, at de kan hjælpe dig. Svend kan gøre en radiator gravid, hvis han ville!

Ja, det ligger i KBH, men den tur må I tage.

Knus og stort trøste-bestemmer-kram

Sådan

Anmeld

24. juni 2011

ønskebørn74

Tak for alle jeres omsorgsfulde svar... Er bare totalt nede at skrabe... Kan mærke det er mens der er på vej... Kan ikke sove og tuder hele tiden... Hold kæft hvor er jeg bare vred på min lorte krop der bare ikke vil avle børn... Min mindste søster der er 11år yngre har for et par uger siden bebudet at de starter udredning... Bliver fuldstændig sindsyg hvis hun får en lille inden mig... Og skammer mig vildt over at kunne tænke sådan, når det er min blide dejlige lillesøster... Fuck et lorteliv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.