update på MD-scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Anette&Sophia

HeidiØ skriver:

Tillykke med det dejlige resultat og ikke mindst den lille prinsesse  .. Jeg synes virkelig det er en flot tanke at have din veninde Regina med!  .. det ville hun sætte stor pris på!

Mange tak :-) - det er jeg også helt sikker på at hun ville, har virkelig også på fornemmelsen at det her var ment to be. nogen syntes måske det lyder mærkeligt, men ja. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Camillee

Tillykke med den lille pige og rigtigt sødt navn!

Anmeld

23. juni 2011

Anette&Sophia

Camillee skriver:

Tillykke med den lille pige og rigtigt sødt navn!

Mange tak :-)

Anmeld

23. juni 2011

Camillee

anetteb skriver:

Mange tak :-)

Jeg er sikker på at din veninde vil(le) sætte står pris på jeres datters navn i har måske allerede hyret hendes skytsengel? (:
En virkelig smukt tanke!

Anmeld

23. juni 2011

Anette&Sophia

Camillee skriver:

Jeg er sikker på at din veninde vil(le) sætte står pris på jeres datters navn i har måske allerede hyret hendes skytsengel? (:
En virkelig smukt tanke!

hehe. ja :-)
- hun fortjener det. hun havde/har den største plads i mit hjerte, og det samme vil min datter få. og når hun bliver teenager, og ved hvorfor hun hedder lige netop det hun gør, så tror jeg selv at det også vil betyde meget for hende. - at hun kan "bære" navnet videre i så stor en betydning :-)

Anmeld

23. juni 2011

Mira0911

anetteb skriver:

Alt så fint ud, det hele var som det skulle være. h*n lå og moslede rundt derinde, og kunne endda mærke det lige så tydeligt. det var så vildt. - far og mormor stod spændt og kiggede med, mens jeg lå og tudede til hjertelyd og små føder + spark og skub.

og sidst men ikke mindst... - VI SKAL HAVE EN PRINSESSE!  og hun skal hedde Sophia Regina. Regina er efter min bedste veninde som omkom i 2008, så det betyder virkelig ekstra meget for mig.

Stort tillykke med prinsessen... Sikke et flot navn...  Rigtig godt billede... 

Anmeld

23. juni 2011

Anette&Sophia

Mira0911 skriver:

Stort tillykke med prinsessen... Sikke et flot navn...  Rigtig godt billede... 

mange tak

Anmeld

24. juni 2011

Camillee

anetteb skriver:

hehe. ja :-)
- hun fortjener det. hun havde/har den største plads i mit hjerte, og det samme vil min datter få. og når hun bliver teenager, og ved hvorfor hun hedder lige netop det hun gør, så tror jeg selv at det også vil betyde meget for hende. - at hun kan "bære" navnet videre i så stor en betydning :-)

det er jeg ret sikker på

Anmeld

24. juni 2011

bobbles

anetteb skriver:

Alt så fint ud, det hele var som det skulle være. h*n lå og moslede rundt derinde, og kunne endda mærke det lige så tydeligt. det var så vildt. - far og mormor stod spændt og kiggede med, mens jeg lå og tudede til hjertelyd og små føder + spark og skub.

og sidst men ikke mindst... - VI SKAL HAVE EN PRINSESSE!  og hun skal hedde Sophia Regina. Regina er efter min bedste veninde som omkom i 2008, så det betyder virkelig ekstra meget for mig.

kæmpe stort tillykke med hende.. der er godt nok mange der skal have en masse dejlige piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.