update på MD-scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

Anette&Sophia

Alt så fint ud, det hele var som det skulle være. h*n lå og moslede rundt derinde, og kunne endda mærke det lige så tydeligt. det var så vildt. - far og mormor stod spændt og kiggede med, mens jeg lå og tudede til hjertelyd og små føder + spark og skub.

og sidst men ikke mindst... - VI SKAL HAVE EN PRINSESSE!  og hun skal hedde Sophia Regina. Regina er efter min bedste veninde som omkom i 2008, så det betyder virkelig ekstra meget for mig.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Filippa & Liva

Skønt! tillykke med en dejlig lille prinsesse.

Og smukt navn.

Anmeld

23. juni 2011

december-babyen

Hvor dejligt og virkelig skønt navn

Anmeld

23. juni 2011

Kofoed.

Wee tllykke, jamen endnu en pige til omgangs kredsen, tror ikke vi kan lave andet

Flot navn og flot betydning.

Anmeld

23. juni 2011

Ka+Ma=Be

Hvor dejligt at høre! Tillykke med den lille pige!

Anmeld

23. juni 2011

HeidiØ

Tillykke med det dejlige resultat og ikke mindst den lille prinsesse  .. Jeg synes virkelig det er en flot tanke at have din veninde Regina med!  .. det ville hun sætte stor pris på!

Anmeld

23. juni 2011

Frøken J.

Fleeere piger! Tillykke med det dejlige resultat! Og sikke et skønt billede

Også enormt omsorgsfuldt af dig med navnet. Du er en god veninde!

Anmeld

23. juni 2011

Miia90

Åhh, T I L L Y K K E med en vellykkede MD + jeres lille Prinsesse.

Anmeld

23. juni 2011

Anette&Sophia

Mange tak tøser

og ang. navnet så er min far fast besluttet på at de får problemer med at udtale det i Monaco når vores datter står på podiet fordi hun har vundet et racerløb. LOOOL! ( min far og kæreste er rally freaks, og specielt min far går meget op i at det er en rallykører i verdens klasse jeg er igang med at producere. - jeg hælder nu mere til en ridepige ligesom mig selv haha )

Anmeld

23. juni 2011

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke med lillepigen.

Og sikke et smukt navn. Sophia/Sofia var også vores fortrukne, så lækker et navn. Og passer rigtig godt sammen med Regina. Smuk tanke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.