Babylil skriver:
Hvad havde du ikke set?

Havde helt mistet håbet, da jeg troede, at det ville gå galt med mine æg og at jeg måske var blevet overstimuleret. Men det viste sig, at der kun var gode nyeder indtil videre. Håber det sidste skridt lykkes
Tør bare ikke håbe for meget, da jeg ved, at det er svært. 
Havde ikke set dit indlæg med en opdate før nu. Du var jo meget nervøs i dit sidste indlæg, så var glad for at se du fik nogle gode nyheder i denne omgang, 

for at alle andre indlæg fra dig bliver med gode positive nyheder.
Kan godt forstå du ikke tør at håbe for meget - den her behandlingsverden er et maridt af føleser, hvor man på den ene side ikke må miste troen, men på den anden side er man nødt til at være realistisk og prøve at spare sig selv for de skuffelser der kommer.
Min erfaring er dog, at unanset hvor meget man prøver at fortælle sig selv, at man ikke må blive skuffet, så vil man blive slået helt ud hvis forsøget mislykkes(hvilket det selvfølgelig ikke gør for dig).Et eller andet sted tror jeg, at man er nødt til at tage de positive dage uden forbehold, og så bare leve med viden om, at den ene dags fuldstædige ekstase kan blive vendt den næste dag til sorg og skuffelser.
Men igen 
for at du ikke kommer til at opleve flere skuffelser, og at du dette forsøg ender ud i den fineste lille bebs.

Anmeld