Hjemvendt fra ÆO

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.919 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

Babylil

Hej piger

I dag blev jeg ringet op af klinikken med en update af, hvordan mine fire æg så ud.

Et æg var 7-cellet, to æg var 8-cellet og det sidste æg var 10-cellet, så det er godt. Hun sagde, at æggene skal være mellem 6-8 cellet på 3. dagen, så mine havde udviklet sig meget flot  Lægen syntes, at vi skulle lægge dem op i dag, fordi der var et 10 cellet æg der allerede skilte sig ud, så jeg er lige kommet hjem fra ægoplægning Jubiiiiiiii

Min kæreste og jeg havde besluttet os for at få lagt 2 æg op, fordi vi gerne vil have tvillinger men vi bliver skam også utrolig glade for et barn

Har tid til blodprøve den 5. juli

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

AnneP

Babylil skriver:

Hej piger

I dag blev jeg ringet op af klinikken med en update af, hvordan mine fire æg så ud.

Et æg var 7-cellet, to æg var 8-cellet og det sidste æg var 10-cellet, så det er godt. Hun sagde, at æggene skal være mellem 6-8 cellet på 3. dagen, så mine havde udviklet sig meget flot  Lægen syntes, at vi skulle lægge dem op i dag, fordi der var et 10 cellet æg der allerede skilte sig ud, så jeg er lige kommet hjem fra ægoplægning Jubiiiiiiii

Min kæreste og jeg havde besluttet os for at få lagt 2 æg op, fordi vi gerne vil have tvillinger men vi bliver skam også utrolig glade for et barn

weeehuuuu hvor godt!!!  for at dine fine basser sætter sig!

Anmeld

23. juni 2011

Nessie

Tillykke med de fine æg, det er rigtig flot

Så skal der i stor stil

Anmeld

23. juni 2011

ønskebørn74

Babylil skriver:

Hej piger

Jubiiiii!!!!!  Jeg  for at der bliver mindst en bebs ud af det...

Anmeld

23. juni 2011

Babylil

Hvor er I bare søde alle sammen. Det er så dejligt med jeres støtte Værdsætter hver og en af jer

Anmeld

23. juni 2011

nielsen80

Havde jeg slet ikke set - hold op hvor dejligt for jer. Er sikker på der nok skal komme en fin bebs ud af dette forsøg til jer.

Hep hep på en fin positive test om 14 dage

( vi kunne efterhånden godt bruge nogle gode nyheder herinde)

Anmeld

23. juni 2011

Babylil

nielsen80 skriver:

Havde jeg slet ikke set - hold op hvor dejligt for jer. Er sikker på der nok skal komme en fin bebs ud af dette forsøg til jer.

Hep hep på en fin positive test om 14 dage

( vi kunne efterhånden godt bruge nogle gode nyheder herinde)

Hvad havde du ikke set?

Havde helt mistet håbet, da jeg troede, at det ville gå galt med mine æg og at jeg måske var blevet overstimuleret. Men det viste sig, at der kun var gode nyeder indtil videre. Håber det sidste skridt lykkes Tør bare ikke håbe for meget, da jeg ved, at det er svært.

Anmeld

23. juni 2011

nielsen80

Babylil skriver:

Hvad havde du ikke set?

Havde helt mistet håbet, da jeg troede, at det ville gå galt med mine æg og at jeg måske var blevet overstimuleret. Men det viste sig, at der kun var gode nyeder indtil videre. Håber det sidste skridt lykkes Tør bare ikke håbe for meget, da jeg ved, at det er svært.

Havde ikke set dit indlæg med en opdate før nu. Du var jo meget nervøs i dit sidste indlæg, så var glad for at se du fik nogle gode nyheder i denne omgang,  for at alle andre indlæg fra dig bliver med gode positive nyheder.

Kan godt forstå du ikke tør at håbe for meget - den her behandlingsverden er et maridt af føleser, hvor man på den ene side ikke må miste troen, men på den anden side er man nødt til at være realistisk og prøve at spare sig selv for de skuffelser der kommer.

Min erfaring er dog, at unanset hvor meget man prøver at fortælle sig selv, at man ikke må blive skuffet, så vil man blive slået helt ud hvis forsøget mislykkes(hvilket det selvfølgelig ikke gør for dig).Et eller andet sted tror jeg, at man er nødt til at tage de positive dage uden forbehold, og så bare leve med viden om, at den ene dags fuldstædige ekstase kan blive vendt den næste dag til sorg og skuffelser.

Men igen  for at du ikke kommer til at opleve flere skuffelser, og at du dette forsøg ender ud i den fineste lille bebs.

Anmeld

23. juni 2011

Putomanen

Skønt at høre, at dine æg har udviklet sig så flot!!! Så havde du intet at være nervøs over, da der "kun" var 4 æg tilbage.

Tillykke med dine mange fine æg! Jeg  for, at der kommer en/flere fine bebs ud af det...

Anmeld

23. juni 2011

Lisbeth1985

Babylil skriver:

Hej piger

Jeg hepper!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.