hjæææææælp:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2011

Caroline86

Den lykkelige skriver:

Perfekt.. Tak  Lige et spørgsmål.. Undskyld til TS hvis jeg ødelægger din tråd med mine spørgsmål  men hvis man skal farve fondant grå og sort.. men ikke har den farve.. kan man bruge nogle andre farver i stedet?? kan nemlig ikke nå ud og købe..

det har jeg aldrig forsøgt mig med, så det tør jeg ikke svare dig på altså at farve med andre farver end den jeg ønskede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Nettemor

Caroline86 skriver:

du kan sagtens lave den færdig i dag og opbevare den i køleskabet læg et stykke køkkenrulle løst over kagen så det kan suge evt. kondens

uhh det er en god ting at vide.. tusind tak

Anmeld

24. juni 2011

Nettemor

Den lykkelige skriver:

Perfekt.. Tak  Lige et spørgsmål.. Undskyld til TS hvis jeg ødelægger din tråd med mine spørgsmål  men hvis man skal farve fondant grå og sort.. men ikke har den farve.. kan man bruge nogle andre farver i stedet?? kan nemlig ikke nå ud og købe..

helt iorden det er jo ting der er gode at vide

Anmeld

24. juni 2011

Den lykkelige

nettemor skriver:

helt iorden det er jo ting der er gode at vide

Godt det er iorden

Anmeld

24. juni 2011

Den lykkelige

Caroline86 skriver:

det har jeg aldrig forsøgt mig med, så det tør jeg ikke svare dig på altså at farve med andre farver end den jeg ønskede...

Ok tak.. men vis ma skal hae grå er det så ikke bae en lille smule sort? Ja undskyld jeg udspørger sådan.. men du virker til at vide lidt om de kager  

Anmeld

24. juni 2011

Caroline86

Den lykkelige skriver:

Ok tak.. men vis ma skal hae grå er det så ikke bae en lille smule sort? Ja undskyld jeg udspørger sådan.. men du virker til at vide lidt om de kager  

du spørger bare løs Jo, en lille klat sort så bliver den grå! Det er endnu ikke lykkes mig at lave en helt sort fondant, så jeg maler de steder der skal være sorte Jg har nemlig en flydende sort udover mine pastafarver

Anmeld

24. juni 2011

Den lykkelige

Caroline86 skriver:

du spørger bare løs Jo, en lille klat sort så bliver den grå! Det er endnu ikke lykkes mig at lave en helt sort fondant, så jeg maler de steder der skal være sorte Jg har nemlig en flydende sort udover mine pastafarver

Nå gud godt du siger det.. For jeg skal nemlig lave en hel sort klump.. Må vist lige ud og have købt mig noget flydende.. tak for hjælpen..

Anmeld

24. juni 2011

Caroline86

Den lykkelige skriver:

Nå gud godt du siger det.. For jeg skal nemlig lave en hel sort klump.. Må vist lige ud og have købt mig noget flydende.. tak for hjælpen..

du kan også købe noget færdigfarvet sort fondant... det gør jeg næste gang jeg skal bruge en større mængde det er vist heller ikke voldsomt dyrt, så det kan godt betale sig

Anmeld

24. juni 2011

Den lykkelige

Caroline86 skriver:

du kan også købe noget færdigfarvet sort fondant... det gør jeg næste gang jeg skal bruge en større mængde det er vist heller ikke voldsomt dyrt, så det kan godt betale sig

Nå ja.. tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.