hjæææææælp:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

Nettemor

jeg skal lave en kage som skal bruges imorgen. har lavet bundene og cremene.. regner med at lægge den sammen idag. spørgsmålet er så:

ville i pynte den med marcipan idag eller imorgen?

og hvis idag hvordan skal den så opbevares?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Nettemor

ooooop

Anmeld

24. juni 2011

Angelspot

nettemor skriver:

jeg skal lave en kage som skal bruges imorgen. har lavet bundene og cremene.. regner med at lægge den sammen idag. spørgsmålet er så:

ville i pynte den med marcipan idag eller imorgen?

og hvis idag hvordan skal den så opbevares?

De kloge piger herinde har en gang fortalt mig at man sagtens kan lægge den sammen dagen før og overtrække den og pynte den. Så kan den opbevares i køleskabet til du skal bruge den.

Har selv gjort det med mine dåbskager, de blev lavet færdig dagen før.

Anmeld

24. juni 2011

Nettemor

Angelspot skriver:

De kloge piger herinde har en gang fortalt mig at man sagtens kan lægge den sammen dagen før og overtrække den og pynte den. Så kan den opbevares i køleskabet til du skal bruge den.

Har selv gjort det med mine dåbskager, de blev lavet færdig dagen før.

men er pynten lige så fin dagen efter?

Anmeld

24. juni 2011

Den lykkelige

Ork ja du kan sagtens gøre det idag.. gør jeg altid..  Og pynten er som hvis man lige satte den på

Anmeld

24. juni 2011

Caroline86

du kan sagtens lave den færdig i dag og opbevare den i køleskabet læg et stykke køkkenrulle løst over kagen så det kan suge evt. kondens

Anmeld

24. juni 2011

Nettemor

Den lykkelige skriver:

Ork ja du kan sagtens gøre det idag.. gør jeg altid..  Og pynten er som hvis man lige satte den på

super. så ved jeg det til en anden gang skrev nemlig indlægget igår men syns jeg havde hørt at det ikke var så godt at opbevare mmf og marcipan i køleskabet

Anmeld

24. juni 2011

Den lykkelige

Caroline86 skriver:

du kan sagtens lave den færdig i dag og opbevare den i køleskabet læg et stykke køkkenrulle løst over kagen så det kan suge evt. kondens

Uhhh kan man bare gøre det?  dejligt.. Jeg plejer dække med film.. men tit så er det svært at gøre ordentlig så figure osv ikke tager skade..

Anmeld

24. juni 2011

Caroline86

Den lykkelige skriver:

Uhhh kan man bare gøre det?  dejligt.. Jeg plejer dække med film.. men tit så er det svært at gøre ordentlig så figure osv ikke tager skade..

jeg ville bestemt ikke bruge film da man så risikerer at kagen "sveder" og det ødelægger nemlig figurerne

Anmeld

24. juni 2011

Den lykkelige

Caroline86 skriver:

jeg ville bestemt ikke bruge film da man så risikerer at kagen "sveder" og det ødelægger nemlig figurerne

Perfekt.. Tak  Lige et spørgsmål.. Undskyld til TS hvis jeg ødelægger din tråd med mine spørgsmål  men hvis man skal farve fondant grå og sort.. men ikke har den farve.. kan man bruge nogle andre farver i stedet?? kan nemlig ikke nå ud og købe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.