nu ved du jo ikke hvor gammle hun er. Jo det er rigtigt, at jeg skrev det. Og det gjorde jeg af den grund, at hun er en pige som har masser af problemer, som hun skal have hjælp til. Hun kan desværre ikke forstår at hendes familie ville hjælpe hende, og lytte til det hun siger. Hun forstår heller ikke, at de elsker hende. Nu ved du ikke hvorfor at hun var indlagt.
Som jeg også skrev er at, jeg bare skulle ud med det.
Det kommer mig ved, at jeg kan se hans familie ikke har det godt. Og jeg kan se på min kærste hver dag, at han ikke har det ondt! Hvordan vil du have det, vist du kan se at din kæreste/ familie ikke har det godt!? Derfor kommer det mig ved! Jeg spørger bare!
Du spørger ikke bare - du anklager hende for ikke at gøre hvad du ville have gjort - vi er forskellige, og hvis hun er så ung som du skriver hvad laver hun så herinde?
Jeg har arbejdet med unge med problemer, så jeg ved udemærket godt at reaktionerne kan være lidt overdrevet, men de bunder altså i noget virkeligt og yderst relevant for den unge, og det er det man bør tage udgangspunkt i - hvis man vil hjælpe.
At din kæreste bliver ked af det, må han selv snakke med sin søster om, men hvis han er voksen og hun ung som du skriver, så forstår han vel også at man som 14-15 årig ikke kan forudse langsigtede konsekvendser (da hjernen ikke er så udviklet endnu) og da slet ikke hvis man har psykosociale problemer, og at man ikke kan tvinge et andet menneske til at ville sin familie og at den måde man reagere på (uanset hvor sårende den er) ikke nødvendigvis er et bevist forsøg på at såre familien, men mere et råb om hvad der nu er galt - hvis et barn løber væk så er der jo et problem i familien - det er aldrig kun barnet der er problemet.
Og hvis det var min familie, så havde jeg gjort hvad jeg kunne for trøste min kæreste.
Anmeld