Er det okay?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.024 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. juni 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste har en søster, som ikke gider hendes familie mere! Jeg kan desværre ikke skrive alt ned, da hun er herinde.
Vi finder så ud af, på facebook, at hun er syg, og blevet indlagt. Jeg troede at man lige ringede til sin familie  Næh nej. Det skal vi læse på facebook!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

SSL

Anonym skriver:

Min kæreste har en søster, som ikke gider hendes familie mere! Jeg kan desværre ikke skrive alt ned, da hun er herinde.
Vi finder så ud af, på facebook, at hun er syg, og blevet indlagt. Jeg troede at man lige ringede til sin familie  Næh nej. Det skal vi læse på facebook!

Det er nok en privat sag, mellem hende og dem.. Udover det, mon ikk hun regner ud at det er hende du taler om, eftersom du skriver hun har været indlagt?

Anmeld

23. juni 2011

miinimeal

hvis det vr mig der ikke gad min familie, og var syg så ville jeg nok ikke give info om det, men hvis jeg var dødelig syg ville jeg nok

Anmeld

23. juni 2011

SSL

Da jeg havde skrevet den, kom jeg i tanke om, at man overhoved ikke behøver at oplyse familien sådanne ting, desuden har jeg underskrevet et papir om at når jeg føder, så må personalet på hospitalet kun videregive informationer til min kæreste, og forældre Så det er faktisk helt op til hende selv ...

Anmeld

23. juni 2011

HeidiØ

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvad der er med facebook, men min søster fortæller også alle mulige ting derinde, så jeg ikke aner NOGET som helst om - det er SÅ skuffende at være familie og se sådan noget derinde! ..

Jeg ved ikke hvad min mening er, jeg sys bare det er lidt tarveligt. Især sådan en ting som at blive indlagt - så meget ligeglad kan man vel ikke være med familien!

Men tro mig, jeg blir osse tit skuffet når jeg læser noget jeg måske burde ha hørt over en telefonsamtale. Har konfronteret hende med det, og svaret er bare: Jamen det tænker jeg altså slet ikke over!

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

SSL skriver:

Det er nok en privat sag, mellem hende og dem.. Udover det, mon ikk hun regner ud at det er hende du taler om, eftersom du skriver hun har været indlagt?

Det tror jeg ikke. For det er 1 mdr siden. Har bare vente med at skrive

Elleres må jeg jo tag den med hende

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Jeg ved ikke hvad der er med facebook, men min søster fortæller også alle mulige ting derinde, så jeg ikke aner NOGET som helst om - det er SÅ skuffende at være familie og se sådan noget derinde! ..

Jeg ved ikke hvad min mening er, jeg sys bare det er lidt tarveligt. Især sådan en ting som at blive indlagt - så meget ligeglad kan man vel ikke være med familien!

Men tro mig, jeg blir osse tit skuffet når jeg læser noget jeg måske burde ha hørt over en telefonsamtale. Har konfronteret hende med det, og svaret er bare: Jamen det tænker jeg altså slet ikke over!

Dig kan jeg godt lide
Tror heller ikke, at folk kan sætte sig ind i det. Når de ikke ved det hele

Anmeld

23. juni 2011

SSL

HeidiØ skriver:

Altså, jeg blev undersøgt for en tumor i hypofysen et par uger før jeg fandt ud af jeg var gravid, dét har jeg da ikke fortalt min ene søster, fordi vi ikke lige havde kontakt de dage (ikke uvenskab, vi havde hver især meget at se til) ... Jeg ringer hende jo ikke op for at sige "Jeg er blevet undersøgt for en tumor i hypofysen, for dét tror lægerne jeg har " ... Jeg ville ringe og sige det, hvis jeg havde det, men det havde jeg jo ikke!

Så synes det er måske lidt småligt at tage det personligt, for det kan være hun bare har andre ting at tænke på, og ikke tænker over at fortælle om at hun var inde på hospitaler fordi .... Forstår du min pointe? Altså, tror ikke I skal tage det så tungt..

Anmeld

23. juni 2011

Anonym trådstarter

SSL skriver:

Da jeg havde skrevet den, kom jeg i tanke om, at man overhoved ikke behøver at oplyse familien sådanne ting, desuden har jeg underskrevet et papir om at når jeg føder, så må personalet på hospitalet kun videregive informationer til min kæreste, og forældre Så det er faktisk helt op til hende selv ...

Tror desværre ikke ar du kan sætte dig ind i det Ikke for at være ond. Jeg kan jo desværre ikke skrive, hvorfor at hun ikke vil sin familie længere.

Anmeld

23. juni 2011

SSL

Anonym skriver:

Tror desværre ikke ar du kan sætte dig ind i det Ikke for at være ond. Jeg kan jo desværre ikke skrive, hvorfor at hun ikke vil sin familie længere.

hvorfor så lave tråden? Jeg mener, så kan de andre der ikke selv har prøvet det, jo måske heller ikke? Tænker jeg bare...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.