HeidiØ skriver:
Jeg ved ikke hvad der er med facebook, men min søster fortæller også alle mulige ting derinde, så jeg ikke aner NOGET som helst om - det er SÅ skuffende at være familie og se sådan noget derinde! ..
Jeg ved ikke hvad min mening er, jeg sys bare det er lidt tarveligt. Især sådan en ting som at blive indlagt - så meget ligeglad kan man vel ikke være med familien! 
Men tro mig, jeg blir osse tit skuffet når jeg læser noget jeg måske burde ha hørt over en telefonsamtale. Har konfronteret hende med det, og svaret er bare: Jamen det tænker jeg altså slet ikke over! 
Altså, jeg blev undersøgt for en tumor i hypofysen et par uger før jeg fandt ud af jeg var gravid, dét har jeg da ikke fortalt min ene søster, fordi vi ikke lige havde kontakt de dage (ikke uvenskab, vi havde hver især meget at se til) ... Jeg ringer hende jo ikke op for at sige "Jeg er blevet undersøgt for en tumor i hypofysen, for dét tror lægerne jeg har " ... Jeg ville ringe og sige det, hvis jeg havde det, men det havde jeg jo ikke! 
Så synes det er måske lidt småligt at tage det personligt, for det kan være hun bare har andre ting at tænke på, og ikke tænker over at fortælle om at hun var inde på hospitaler fordi .... Forstår du min pointe? Altså, tror ikke I skal tage det så tungt..
Anmeld