Thereseh skriver:
Æv... Er i dag 40 + 4, skal til jm i morgen... Jeg er så trist over at være gået over tid... Ved godt at mange oplever det, og at mange ender med at blive sat i gang, så det er jo ikke som sådan fordi det burde komme bag på mig...
Jeg har sådan glædet mig til at føde, og at ha' en masse timer herhjemme. Nu er jeg mere nervøs, for blir jeg sat i gang, ryger de dejlige timer herhjemme, og det er ikke sikkert at jeg kan få de ønsker opfyldt som jeg har, hvis jeg både skal ha ve-drop og alt muligt andet kunstigt...
Men, en ting er at jeg og min kæreste er utålmodige. Flere gange dagligt får jeg spørgsmålene "hvornår føder du, er der sket noget, der må da snart gå hul på ballonen".
Hva regner de med jeg skal sige til det? I går fik jeg 8 sms'er, min mor ringede 2 gange, selv min gode veninder der har lovet ikke at være irriterende (hun gik selv over), sendte sms'er om der mon var gang i noget, siden jeg ikke havde været online.
Orker bare ikke mere, og vil så gerne se min dejlige dreng.
Hvad gjorde I for at holde humøret oppe?
Jeg tænkte faktisk ikke så meget over det...
Min mor var der også hele tiden, og sagde "inden næste weekend har du født" osv

Jeg gik 6 dage over med min datter. Og jeg så det ikke som det store problem. Det er jo lige om hjørnet uanset hvad.
Og så skal man nok også passe på med de forventninger til en fødsel, for så bliver man nok skuffet.
Jeg havde ingen ideer om forløbet, andet end at jeg gerne ville føde i vand, hvis det var muligt, men det var det desværre ikke.
Havde også regnet med diverse smertestillende, men det blev det heller ikke til

Pøj pøj med fødslen, den kommer nok i nat eller imorgen nat

*Camilla 26+1