Jeg er helt trist...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

Zibi_84

Kan virkelig godt forstå dig, i forhold til at gå over tid! Heldigvis kan man let blive sat i gang. men jeg er selv i uge 40, og går bare og venter og venter...Synes faktisk det er den hårdeste og samtidig mest spændende tid i graviditeten....Meenn hvor bliver man dog utålmodig Jeg håber så meget for dig at der sker noget lige om lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2011

Zibi_84

Kan virkelig godt forstå dig, i forhold til at gå over tid! Heldigvis kan man let blive sat i gang. men jeg er selv i uge 40, og går bare og venter og venter...Synes faktisk det er den hårdeste og samtidig mest spændende tid i graviditeten....Meenn hvor bliver man dog utålmodig Jeg håber så meget for dig at der sker noget lige om lidt

Anmeld

23. juni 2011

chael

Thereseh skriver:

Æv... Er i dag 40 + 4, skal til jm i morgen... Jeg er så trist over at være gået over tid... Ved godt at mange oplever det, og at mange ender med at blive sat i gang, så det er jo ikke som sådan fordi det burde komme bag på mig...

Jeg har sådan glædet mig til at føde, og at ha' en masse timer herhjemme. Nu er jeg mere nervøs, for blir jeg sat i gang, ryger de dejlige timer herhjemme, og det er ikke sikkert at jeg kan få de ønsker opfyldt som jeg har, hvis jeg både skal ha ve-drop og alt muligt andet kunstigt...

Men, en ting er at jeg og min kæreste er utålmodige. Flere gange dagligt får jeg spørgsmålene "hvornår føder du, er der sket noget, der må da snart gå hul på ballonen". 

Hva regner de med jeg skal sige til det? I går fik jeg 8 sms'er, min mor ringede 2 gange, selv min gode veninder der har lovet ikke at være irriterende (hun gik selv over), sendte sms'er om der mon var gang i noget, siden jeg ikke havde været online. 

Orker bare ikke mere, og vil så gerne se min dejlige dreng. 

Hvad gjorde I for at holde humøret oppe?

Jeg tænkte faktisk ikke så meget over det...

Min mor var der også hele tiden, og sagde "inden næste weekend har du født" osv

Jeg gik 6 dage over med min datter. Og jeg så det ikke som det store problem. Det er jo lige om hjørnet uanset hvad.

Og så skal man nok også passe på med de forventninger til en fødsel, for så bliver man nok skuffet.

Jeg havde ingen ideer om forløbet, andet end at jeg gerne ville føde i vand, hvis det var muligt, men det var det desværre ikke.

Havde også regnet med diverse smertestillende, men det blev det heller ikke til

Pøj pøj med fødslen, den kommer nok i nat eller imorgen nat

*Camilla 26+1

Anmeld

23. juni 2011

chael

Bshizzle skriver:

Giiiisp...!! Sådan må du da slet ikke tænke..

Jeg gik selv 42+2 over tid.. og blev sat igang.
- fødte da samme dag.. få timer efter.

Men jeg må ærlig indrømme at jeg ikke syntes det var en "kunstig" fødsel..
For det eneste jeg fik var en stikpille og prikket hul.. ( nej gør ik ondt)
Og jeg fik INTET ellers.. ingen hjælpemidler i form af smertestillende..

.. Så jo jeg fødte da normalt.. veerne kom jo og så gik den der fra som en anden alm fødsel-start.

... Utålmodighed skal man ha i livet..

Præcis!!

Jeg blev også sat igang med min søn, godt nok allerede i uge 38+1, og der fik jeg en stik pille. Tog hjem og sov om natten.

Kom tilbage på Hillerød dagen efter, fik taget vandet og 3½ time efter var min lille søn født.

Intet kunstigt her, vedrop eller andre smertestillende præperater

*Camilla 26+1

Anmeld

23. juni 2011

chael

Thereseh skriver:

Kun stikpille og prikket hul? Det lyder dejligt. Tror bare jeg frygter at de sætter ve-drop på, og at de evt. stopper forløbet i flere timer, fordi der ikke er tid på fødegangen. Har jeg desværre hørt om alt for mange gange. 

Har hele min graviditet, arbejdet med min angst for læger og hospitaler, og synes faktisk jeg kom rigtig godt igennem. Nu begynder de gamle tanker dog at komme frem, i takt med at hospitalet og igangsættelse blir' en større sansynlighed, frem for at jeg går i gang herhjemme, og får den første fase af fødslen trygt i min lejlighed, inden vi så kører på fødegangen 

Ja....jeg må bare være tålmodig, og forsøge ikke at slå mig selv i hovedet med dårlige tanker. 

Jeg kan tilslutte mig den nemme igangsættelse

Fik en stikpille, blev sendt hjem, der skete ikke noget. Kom igen dagen efter om morgenen, de tog vandet, da pillerne havde modnet mig, så jeg var 2 cm åben.

Da de tog vandet gik der ca 15 min, så fik jegm in første ve og fra de tog vandet til min søn så dagens lys, gik der 3½ time.

Så ingen langtrukken kunstig fødsel her. Den gik lige ud af landevajen. Eneste "kunstige" var at jeg ikke gik igang af mig selv.

Intet smertestillende, vedrop eller noget.

*Camilla 26+1

Anmeld

23. juni 2011

Thereseh

Åh, hvor er det dejligt at høre om jeres rolige og gode igangsættelser. Nu er humøret meget bedre, og jeg er spændt på hvad JM foreslår i morgen. 

Tak piger 

Anmeld

23. juni 2011

Leonora

Vil bare sige til dig at jeg blev sat i gang og havde den mest fantastiske fødsel der tog ca 6 timer fra første ve.....du må altså ikke være bange for det. Du skal nyde hvert min for det er en skøn oplevelse uanset om du sættes igang eller ej...

Håber for dig at du selv går i fødsel en af dagene. Og husk at grunden til at du ik er gået i gang er fordi den lille guldklump ikke er klar endnu...demmer meget snart.

Mange tanker fra mig

Anmeld

23. juni 2011

otlitrom

I know how you feel, søde Therese!

Vil bare sende det største kram, og håbe det hele går igang på magisk vis lige om 5 minutter!!

Måske vores rollinger kommer til at dele fødselsdag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.