Dreng med ondt i numsen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

sweet

Fru Nielsen skriver:

Er bare så bange for at give ham noget, og han så ikke kan styre det og kommer til at lave i bukserne i børnehaven.. Ville bare være så synd

nu har jeg taget movicol siden i januar fordi jeg får ekstra hård mave pga min medicin og det er ikke sådan at man ikke kan styre det..

man kan få movicol til voksne den har sådan lidt en citrus smag og den kan jeg desværre ikke drikke da det citrus giver mig kvalme, men kan man ikke drikke det kan man få movicol junior som ikke er med den smag.. det er bare noget pulver som du evt kan blande i saftevand... så kan du jo starte med at give ham et brev og har det efter en 4 timer ikke hjulpet prøve at give ham et brev mere... og ens afføring bliver bare mere blød af det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

SussieThyssen

Fru Nielsen skriver:

Er jo også det første jeg selv tænker, men du ved man prøver jo at finde en anden forklaring først og fremmest...... Han går i børnehave!

Jeg tager helt sikkert kontakt til lægen, men ville stadig lige høre herinde.....

Jeg vil ikke sige at han er blevet misbrugt min ven..men...børn leger jo "lege" og på den måde kan de også forgribe sig på hinanden.
Især de lidt større drenge kan forgribe sig på de mindre.
Så..jeg synes måske at I bør gå i dybden og se hvad det er, der pludseligt får jeres barn til at opføre sig som han gør.

Anmeld

22. juni 2011

Fru Nielsen

SussieThyssen skriver:

Jeg vil ikke sige at han er blevet misbrugt min ven..men...børn leger jo "lege" og på den måde kan de også forgribe sig på hinanden.
Især de lidt større drenge kan forgribe sig på de mindre.
Så..jeg synes måske at I bør gå i dybden og se hvad det er, der pludseligt får jeres barn til at opføre sig som han gør.

Ja det er jo skide svært at sige hvad det er, men vil hlt sikkert følge op på det......

Tak for hjæpen

Anmeld

22. juni 2011

SussieThyssen

Fru Nielsen skriver:

Ja det er jo skide svært at sige hvad det er, men vil hlt sikkert følge op på det......

Tak for hjæpen

Puuhh..jeg håber I får styr på det og det ikke er noget overhovedet...men man kan jo ikke lade være med at bekymre sig.

Anmeld

22. juni 2011

MichellaMalou

altså jeg har ondt når jeg skal.. og har haft det siden jeg var lille.. og har det dog stadig.. men der kan ikke gøres noget udover jeg skal spise figner og spise sveskegrød og jucie.. 

Anmeld

22. juni 2011

pussepige

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Piger

Jeg har virkleig brug for råd og vejledning....

Det drejer sig om Nicklas, min søn på 4 år. Han har den sidste lange stykke tid haft svært ved at komme af med afførring, fordi han siger det gør ondt.... Det er nu ca 14 dage siden han sådan rigtig har lavet stort, lige bortset fra meget meget lidt 2 gange på 14 dage ca.

Idag da han er i bad vil Andreas så vaske ham med kluden bagi, også bryder han bare ud i et stort skrig og græder derfter bare heeelt vild... Han har SÅ ondt bagi, som han jo også i laaaang tid har sagt at han havde!

Jeg tænker lidt at man jo får ondt i maven hvis man holder sig, og har man så afførring som er hård kan jeg forstå man får ondt i numsen. Men han har jo ikke haft afførring OVERHOVEDET i hvert fald 4-5 dage nu, så hvorfor er han så skide øm? Har prøvet at kigge og kan ikke rigtig se noget, andet han er lidt rød lige omkring hans ringmuskel?

Vil have ringet til lægen omkring det her, for det er simpelthen synd. Men er der nogen som har prøvet nogget ligende?

Knus

Hey..

Jeg har prøvet det samme med min datter også hvor hun ikke kom af med noget i 14 dage.. Tog til lægen fik noget microlaks mener jeg det hedder sådan noget til at sprøjte op i numsen.. Jeg tror uden at lyve at hun lavet en bumme lum der var 15-20 cm lang og så sagde hun nu gør det slet ikke ondt mere..

Hun fik det nogle dage også var hendes mave okey..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.