Opdate på gravid, Ikke gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

Anonym trådstarter

PernilleogDennis skriver:

Ja og de ligner den der på billedet meget godt, De nøjagtige samme teste som de har i rema findes i føtex til 59 kr stk..  

giver ingen mening.. - Ja skynd dig!! - og opdater os andre bagefter.

det skal jeg nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

A.

Anonym skriver:

for real? der må jeg ned så , tak

også 20 kr i lidl

Anmeld

22. juni 2011

Anonym

Jeg har oplevet det samme for mange år siden og jeg var gravid. Så for dig

Anmeld

22. juni 2011

FogL

Jeg undrer mig lidt. 

Da jeg tog tests, var de meget tydelige efter de to minutter, men er blevet svagere med tiden.. Så synes det ville være underligt, hvis ikke den der er positiv?

Anmeld

22. juni 2011

Anonym trådstarter

ciepige skriver:

Jeg undrer mig lidt. 

Da jeg tog tests, var de meget tydelige efter de to minutter, men er blevet svagere med tiden.. Så synes det ville være underligt, hvis ikke den der er positiv?

Jeg synes også den blev svager efter de 3 min med min første, jegfor at dene r god nok

Anmeld

22. juni 2011

Anonym

Jeg har stemt ja, men det er kun med det forbehold at den måske har set sJeg kan sagtens se stregen, men da tiden jo kan være afgørende så er det svært at stole på den.

Hvis du er inde på Trendsales kan du i øvrigt finde billige g-teste, det har jeg gjort sidste gang jeg skulle have dem og ved de findes derinde endnu, tror de koster 10 kr ca.

Anmeld

22. juni 2011

Malli

Da jeg testede, viste den negativ, efter de minutter de nu skulle gå. JEg lod den ligge på køkkenbordet, og inden jeg skulle i seng, ville jeg så lige smide den ud. Nu var den bare meget svagt positiv. Og jeg har nu en datter på 1 år og 8 måneder 

Men tag en ekstra test, her en af dagene. Jeg  for at den er der

Anmeld

22. juni 2011

Anonym trådstarter

Malli skriver:

Da jeg testede, viste den negativ, efter de minutter de nu skulle gå. JEg lod den ligge på køkkenbordet, og inden jeg skulle i seng, ville jeg så lige smide den ud. Nu var den bare meget svagt positiv. Og jeg har nu en datter på 1 år og 8 måneder 

Men tag en ekstra test, her en af dagene. Jeg  for at den er der

Jeg ville tage en test fredag i næste uge, så er jeg gået 1 uge over tid, og så burde det jo være helt synligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.