Opdate på gravid, Ikke gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er jeg gravid, se billeder?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.403 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. juni 2011

Anonym trådstarter

Okay, så fik jeg lavet en test på om jeg mon var gravid eller ikke, ifølge apotekte ville det nok være lige på grænse til at teste, men jeg er utålmodig.

Jeg tisse på den lille pind og i det samme ringer min moder  samtalen tager lidt over 10 min før jeg får kigget på testen, og hvad ser jeg? 2 streger eller er det mine øjne eller har den ligget for længe ?!?!?!?!?!?

Hjæææææææææææælp mig piger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Lullaby

Du kan desværre ikke regne med testen når den er over 10 min gammel. Der er intet andet for end at tage en ny og tjekke den indenfor de min de skriver..

Anmeld

22. juni 2011

Clisolka

Jeg ville også tage en ny - du kan ikke regne med den når der gået 10 min 

Anmeld

22. juni 2011

Anonym trådstarter

OMG, det er da bare ikke min uge, i denne uge, må igen vente til der kommer grunker ind på min konto, til en ny test så !
Så kan det også være den er mere positiv.

Anmeld

22. juni 2011

SSL

Anonym skriver:

Okay, så fik jeg lavet en test på om jeg mon var gravid eller ikke, ifølge apotekte ville det nok være lige på grænse til at teste, men jeg er utålmodig.

Jeg tisse på den lille pind og i det samme ringer min moder  samtalen tager lidt over 10 min før jeg får kigget på testen, og hvad ser jeg? 2 streger eller er det mine øjne eller har den ligget for længe ?!?!?!?!?!?

Hjæææææææææææælp mig piger

Jeg vil helt klart mene, du ER gravid! Jeg har haft teste der har ligget mere i 10min., én gang kom der en lille bitte MEGET UTYDELIG streg på,men jeg sys denne er alt for tydelig til ikke at være en 'rigtig' streg.. Det er blot udfra min egne erfaringer, jeg håber det bedste, held og lykke!!

Anmeld

22. juni 2011

PernilleogDennis

Anonym skriver:

OMG, det er da bare ikke min uge, i denne uge, må igen vente til der kommer grunker ind på min konto, til en ny test så !
Så kan det også være den er mere positiv.

rema 1000's  teste koster en 20'er. 

Anmeld

22. juni 2011

Anonym trådstarter

SSL skriver:

Jeg vil helt klart mene, du ER gravid! Jeg har haft teste der har ligget mere i 10min., én gang kom der en lille bitte MEGET UTYDELIG streg på,men jeg sys denne er alt for tydelig til ikke at være en 'rigtig' streg.. Det er blot udfra min egne erfaringer, jeg håber det bedste, held og lykke!!

Ih er det rigtig, så bliver jeg helt glad igen og tak

Anmeld

22. juni 2011

Anonym trådstarter

PernilleogDennis skriver:

rema 1000's  teste koster en 20'er. 

for real? der må jeg ned så , tak

Anmeld

22. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ville tage en ny. Har selv oplevet en meget tydelig test over tid, hvor der ikke var gevinst. Men det kan sagtens være den er der 

Anmeld

22. juni 2011

PernilleogDennis

Anonym skriver:

for real? der må jeg ned så , tak

Ja og de ligner den der på billedet meget godt, De nøjagtige samme teste som de har i rema findes i føtex til 59 kr stk..  

giver ingen mening.. - Ja skynd dig!! - og opdater os andre bagefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.