Hvor langt henne før i gik baby-shop-amok??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

CmarianN

Babyklar skriver:

var slet ikk gravid før vi gik igang hihi :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

chael

mette-mus skriver:

Hej piger,

Er 14+6 og venter en dejlig lille dreng og egentlig havde min mand og jeg talt om at vente til omkring uge 20-24 før vi begyndte at købe baby ting, men nu har jeg fået ferie og det kribler simpelthen sådan i fingrene og dankortet

Så hvornår købte i de første ting til jeres små guldklumper i mavsen??

Købte en lille småfolk vatdragt da jeg fik atvide til tidlig kønsscanning at det var en dreng. Var på det tidspunkt 14+6.

Efter md købte jeg et velour sæt også fra småfolk og Molo regnbue sengetøj til baby. Det er faktisk det eneste jeg har købt. Har masser af tøj fra min søn, det er lige fundet frem og sorteret. Vasker det først når jeg er omkring i uge 36. Så venter lige et par uger endnu

Men personligt har jeg ventet med at shoppe til efter md scanning.

*Camilla 26+0

Anmeld

22. juni 2011

Mother-love

Hej piger,

Er 14+6 og venter en dejlig lille dreng og egentlig havde min mand og jeg talt om at vente til omkring uge 20-24 før vi begyndte at købe baby ting, men nu har jeg fået ferie og det kribler simpelthen sådan i fingrene og dankortet

uhhh da jeg havde været til kønsscanning i uge 15. så startede den store shopning allerede.. kunne slet ikke vente.. alt hvad der var lyserødt var som en magnet for mig... jeg styrtede altid lige direkte derhen og kæresten blev ret hurtig træt af mig..  købte hele tiden en masse små ting..fandt en masse ting når jeg var ude for mig selv.. men så lagde jeg meget tilbage for at jeg så kunne købe dem en anden dag hehehe.. skulle jo ikke købe altpå en gang.. så kunne jeg jo ikke kigge på baby ting mere hehel....

jeg begyndte først og styre mig da jeg havde en månede tilbage af graviditeten. fordi vi havde simpelthen alt.. og et halv tons tøj.. hehe

og det skal lige siges at efter hun er kommet er det ikke blevet bedre.. det er nemlig begyndt og krible igen hehe

Anmeld

22. juni 2011

2721

Ugen efter vi havde fået kønnet at vide købte jeg et sæt tøj

Anmeld

22. juni 2011

Millesmammi

mette-mus skriver:

Hej piger,

Jeg venter til jeg har fået afvide om det er en pige eller dreng, om forhåbenligt to uger :-) hvis jeg køber noget neutralt tøj nu, så ved jeg at baby aldrig vil komme i det når det kommer til stykket :-)

Anmeld

22. juni 2011

Moar2011

mette-mus skriver:

Haha Så er jeg jo allerede laaaaaangt bagud og ALt for sent ude

hah ja det er du  - men blev os gravid kort tid efter, pb var jo igang hihi . 

Anmeld

22. juni 2011

channie-g

mette-mus skriver:

Hej piger,

hmm ved godt det lyder fuckt men har faktisk "samlet" på babytøj siden jeg var en 16-17 år.. det startede dog som en joke, men efterhånden blev det bare noget der virkede meget naturligt for mig, så har haft noget af det i flere år, men self er jeg gået lidt mere amok med det efter jeg er blevet gravid (21+1 idag) og måske også lidt for meget amok for har mere eller mindre det hele allerede så ved ikke lige hvad jeg skal bruge de næste mange uger på  hehehe

Anmeld

22. juni 2011

Mauser.

Jeg købte en lille smule da jeg fandt ud af jeg var gravid, og gik så ellers AMOK efter NF  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.