Hvor langt henne før i gik baby-shop-amok??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. juni 2011

mette-mus

Hej piger,

Er 14+6 og venter en dejlig lille dreng og egentlig havde min mand og jeg talt om at vente til omkring uge 20-24 før vi begyndte at købe baby ting, men nu har jeg fået ferie og det kribler simpelthen sådan i fingrene og dankortet

Så hvornår købte i de første ting til jeres små guldklumper i mavsen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Mumto3

Lige i det sekund jeg fik lyst til det, og det var ikke spor for tidligt! Jeg kan ikke huske hvad uge jeg var i, men omkring 3 mdr henne.

Anmeld

22. juni 2011

Moar2011

mette-mus skriver:

Hej piger,

Er 14+6 og venter en dejlig lille dreng og egentlig havde min mand og jeg talt om at vente til omkring uge 20-24 før vi begyndte at købe baby ting, men nu har jeg fået ferie og det kribler simpelthen sådan i fingrene og dankortet

var slet ikk gravid før vi gik igang hihi :p

Anmeld

22. juni 2011

mette-mus

Mumto3 skriver:

Lige i det sekund jeg fik lyst til det, og det var ikke spor for tidligt! Jeg kan ikke huske hvad uge jeg var i, men omkring 3 mdr henne.

Se det passer jo meget godt med omkring nu så

Anmeld

22. juni 2011

Nynne88

Købte den første ting da jeg fandt ud af at jeg var gravid - men kun for hyggens skyld. Det var en lille bodystocking. Da vi fik kønnet af vide købte jeg mere tøj. Er i uge 30 nu og vi mangler stadig en masse.

Synes man skal begynde at købe lidt når man har lyst  men synes at man skal fordele det lidt ud, for man har jo lyst til at købe lidt HELE tiden .

Anmeld

22. juni 2011

december-babyen

Tror jeg var ca 3 mdr henne men har så til gengæld og næsten købt alt det tøj babyen får brug for i starten samt barnevogn

Anmeld

22. juni 2011

mette-mus

Babyklar skriver:

var slet ikk gravid før vi gik igang hihi :p

Haha Så er jeg jo allerede laaaaaangt bagud og ALt for sent ude

Anmeld

22. juni 2011

AndreasMor84

Købte én ting da jeg havde været til NF og ventede så til jeg havde været til MD - just in case

Der er blevet købt en del indtil nu, men mangler stadig nogle af de store ting som puslebord, seng osv.

Anmeld

22. juni 2011

Ka+Ma=Be

mette-mus skriver:

Hej piger,

Jeg købte den første bluse til blyppen i uge 19 Kan ikke huske hvornår vi forsatte, men det var et par uger efter. Der købte vi puslebord og tremmeseng. Siden da har vi købt en smule tøj og skal ned og bestille barnevogn i denne uge

Tror jeg bruger sommerferien/barslen og udsalget på at købe alt det vi mangler

Anmeld

22. juni 2011

Clisolka

mette-mus skriver:

Hej piger,

Vi købte den første ting efter NF - og efter MD turde jeg godt begynde så småt at købe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.