hushjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2011

L.J.L

Min dreng på 1½ hjælper med at støvsuge, tørre borde af, rydde op, dække bord, giver fiskene mad. Det hele fordi han synes det er dejligt at få lov at være med, ingen tvang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2011

Miss Tina

serinasmor skriver:

hvorfor klarer i al rengøring når han ikke er hjemme ?? går han i vejen .. eller er det bare for at få mere kvalitetstid ?

men det var da også ellers vildt mange ting at hjælpe med når man kun er 3 år  

en dygtig lille trold

Jeg er alene med ham, så han har altid været med når jeg har lavet noget, det har virket naturligt at han hjælper til når han har lyst. Nu er han er slet ikke til at få ud af køkkenet.

Ang rengøringen så sys jeg bare at det er nemmer at gøre det når han ikke er hjemme, så bruger vi tiden sammen til at grisse det hele til igen.

Men ja, det er mange ting han gerne hjælper til med.

Anmeld

24. juni 2011

Brams

serinasmor skriver:

Hejsa

Jeg er nysgerrig

Hjælper jeres børn til i hjemmet med de daglige ting som madlavning, oprydning og rengøring?

Serina hjælper med madlavningen .. eller det vil sige .. hun sidder på køkkenbordet og imens... piller hun løg, tager kerner ud af peberfrugter, rækker mor en gulerod .. flytter udskårne grøntsager fra skærebrættet over i en skål .. den slags ting .. og intet uden griseri

hun elsker at gå rundt med en klud og "tørre af" hvis vi gør rent ..

og hun smider oftest selv sit tøj i vasketøjskurven ...

serina er snart 1½ ...

men ja .. hjælper jeres børn til .. og hvad hjælper de så med ??

serinasmor

Herhjemme elsker Lærke også at være med til at lave mad, sidder også på køkkenbordet og flytter ting fra en skål til en anden osv.

Hun hjælper til med at rydde op, når vi har leget både udenfor og indenfor.

Rengøring er hun ikke så meget med til, for vi gør som regel rent når hun tager en lur i weekenden, så har vi mere tid sammen når hun står op

Lærke er 20 mdr. (lige præcis i dag)

Anmeld

24. juni 2011

K&S

Anton er snart 11 måneder og han hjælper hele tiden med at hive legeting ned fra hylder og vælte dem ud af kasser...!

Han er SÅ dygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.