Hvilken barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

SSL

Vi skal have en Odder Zip, sort/råhvid, med x-dream stel.. Total lækker drømmevogn! Selv min kæreste er forelsket, og har faktisk valgt den, hi hi.. Meget kært

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

Chris86

Vi har en Odder, som vi nok valgte pga. det man får i forhold til prisen... Ville helst ha Emmaljunga, MEN fik vist nogle ulemper og har hørt flere dårlige ting om stellet.. Og eftersom Odder kan holde til søskendesæde (ik at det skal bruges) og prisen er nogenlunde, ja så valgte vi den..

Anmeld

22. juni 2011

Louiiiise

Vi har købt en Emmaljunga big star supreme uniq i sort

Så fik jeg alligevel min drømmevogn, vi havde faktisk bestemt os for en Brio kompakt plus. Den står ude i butikken indtil baby kommer ud

Anmeld

22. juni 2011

chael

Barnepigen skriver:

Hej.

Jeg synes det kunne være sjovt og se hvilken barnevogn folk vælger. 
Når i har stemt så må meget gerne skrive hvilken i har og hvad den hedder mere end bare mærket?  og måske i vil ligge et billede ved

Jeg havde ti lde 2 andre, en emmaljunga Big star supreme. Købt helt ny, dengang vi ventede min datter. Dengang var det min drømmevogn og jeg har også været super glad for den

Nu her til nummer 3, der ville jeg bare SÅ gerne prøve en Odder. Og jeg havde jo længe drømt om den her Zip model, med x-dream stel, men jeg turde ikke spørge min mand, for jeg vidste jo godt hvad svaret var

MEN det viste sig dog, at hun var mere end villig til at få min drøm til at gå i opfyldelse

Og vi gik derfor ned i babysam efter 20 ugers scanning og bestilte min ønskede drømmevogn, som er en; Odder zip sort, med sølvgrå kant, det var min mand der valgte farven, for noget skulle hab jo også have lov at bestemme, på x-dream stel. Og den er bare SÅ flot og jeg gklæder mig HELT VILDT til at trille med den.

SYntes det er den flotteste og mest exclusive og jeg kan ikke finde en jeg syntes der overgår den

*Camilla 26+0

Anmeld

22. juni 2011

TinaPina

Vi har købt en Emmaljunga Big Star Surpreme, Limeted edition Golden Check med et sort Uniq Stel

Anmeld

22. juni 2011

Pigent

Sjovt at se hvad i har valgt(:

Her er drømmevognen hvis en Odder Zip på x-dream stel  og vil jeg gerne selv designe den.  

Anmeld

22. juni 2011

misspippi

Vi havde en Emmaljunga Big Star til vores drenge og jeg var super glad for den. Desværre var den slidt op efter de to drenge, så nu har vi købt en Basson. Den virker til at være super lækker, i forholdt til prisen.

Anmeld

22. juni 2011

mortilflere

Kofoed33 skriver:

I kan/må ikke have den oven på bilen? Altså spændt fast når i køre rundt

Den kan ikke klappes sammen , og jeg kan ikke løfte den , så skal jeg køre med tralier , men vognen er mega tung og jeg kan ingen x løfte den på bilen  tralieren pga mit ejent handicap men det ser kommunen ikke på og giver os afslag på handicap bil..

Anmeld

22. juni 2011

HeidiØ

Vi har købt den her mikado aston model fra hjemmesiden flip-flap.dk  .. i den her farve. Shit manner, jeg glæder mig til at trille rundt med ham!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2011

An&Jo

Barnepigen skriver:

Hej.

Jeg synes det kunne være sjovt og se hvilken barnevogn folk vælger. 
Når i har stemt så må meget gerne skrive hvilken i har og hvad den hedder mere end bare mærket?  og måske i vil ligge et billede ved

har en emmaljunga big star suprime uniq

hvad modellen hedder kan jeg ikke lige huske, men du kan kigge efter det på emmaljunga offentlige hjemmeside..

Men her er den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.