Barnepigen skriver:
Hej.
Jeg synes det kunne være sjovt og se hvilken barnevogn folk vælger.
Når i har stemt så må meget gerne skrive hvilken i har og hvad den hedder mere end bare mærket? og måske i vil ligge et billede ved
Jeg havde ti lde 2 andre, en emmaljunga Big star supreme. Købt helt ny, dengang vi ventede min datter. Dengang var det min drømmevogn og jeg har også været super glad for den

Nu her til nummer 3, der ville jeg bare SÅ gerne prøve en Odder. Og jeg havde jo længe drømt om den her Zip model, med x-dream stel, men jeg turde ikke spørge min mand, for jeg vidste jo godt hvad svaret var

MEN det viste sig dog, at hun var mere end villig til at få min drøm til at gå i opfyldelse
Og vi gik derfor ned i babysam efter 20 ugers scanning og bestilte min ønskede drømmevogn, som er en; Odder zip sort, med sølvgrå kant, det var min mand der valgte farven, for noget skulle hab jo også have lov at bestemme, på x-dream stel. Og den er bare SÅ flot og jeg gklæder mig HELT VILDT til at trille med den.
SYntes det er den flotteste og mest exclusive og jeg kan ikke finde en jeg syntes der overgår den
*Camilla 26+0
Anmeld