Hvilken barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2011

Maja_4000

Vi har en Odder Zip på x-dream stel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2011

mortilflere

serinasmor skriver:

oki .. fair nok .. hmm ... troede egentlig man så naturligt gik over til at bruge klapvogn eller kørestol ... men i min uvidenhed kommer det jo garanteret an på hvilket handikap guldklumpen har

havde slet ikketænkt over den mulighed

Hun kan jo ik sove i kørestolen

Klapvognen er for åben , desværre gør det oxo at vi som familie er lukket inde hjemme da den ik kan være i vores bil..

Anmeld

22. juni 2011

serinasmor

mortilflere skriver:

Hun kan jo ik sove i kørestolen

Klapvognen er for åben , desværre gør det oxo at vi som familie er lukket inde hjemme da den ik kan være i vores bil..

nej ok ... det kan hun jo ikke ....

håber da snart hun kan undvære sin middagslur så i kan komme lidt ud af huset ..

altenativt må vi samle ind så i kan leje en flyttebil og komme i sommerhus

Anmeld

22. juni 2011

mortilflere

serinasmor skriver:

nej ok ... det kan hun jo ikke ....

håber da snart hun kan undvære sin middagslur så i kan komme lidt ud af huset ..

altenativt må vi samle ind så i kan leje en flyttebil og komme i sommerhus

Hun er  snart 6 år , og kommer nok aldrig til at undvære den , hun sover oxo bedre om natten hvis hun har sovet om dagen , der ligner hun en baby

Hun "sover" oxo i den om natten , ofte...

Anmeld

22. juni 2011

serinasmor

mortilflere skriver:

Hun er  snart 6 år , og kommer nok aldrig til at undvære den , hun sover oxo bedre om natten hvis hun har sovet om dagen , der ligner hun en baby

Hun "sover" oxo i den om natten , ofte...

..

aldrig ... hold da op ...

håber i så fald at i har mulighed for at købe/leje en varevogn så hele familien kan komme i zoo (en hel dag - som familie)

det var sådan noget jeg selv ville sukke efter som mor ... at give familien fælles oplevelser udenfor hjemmet ..

Anmeld

22. juni 2011

Mumto3

Vi købte en Emma Junga, og har igen og igen og igen fortrudt at vi ikke købte en Odder!!! Øv bøv!!! til vores 3. barn var jeg MEGET tæt på at købe en ny barnevogn, men det var jo ret skørt at gøre, så jeg droppede det.

Anmeld

22. juni 2011

mortilflere

serinasmor skriver:

..

aldrig ... hold da op ...

håber i så fald at i har mulighed for at købe/leje en varevogn så hele familien kan komme i zoo (en hel dag - som familie)

det var sådan noget jeg selv ville sukke efter som mor ... at give familien fælles oplevelser udenfor hjemmet ..

jeg havde de 3 mindste med på camping på dyreskue da nr 2 skulle ride opvisning ,, der kunne den lige stå ved siden af hesten i  tralieren LOL det var skønt

jeg kommer heller ikke til min familie desværre

Anmeld

22. juni 2011

2babygirls

Odder victory is the way to go

Anmeld

22. juni 2011

Nadia&Daniel

Barnepigen skriver:

Hej.

Jeg synes det kunne være sjovt og se hvilken barnevogn folk vælger. 
Når i har stemt så må meget gerne skrive hvilken i har og hvad den hedder mere end bare mærket?  og måske i vil ligge et billede ved

Har stemt andet..

Vores er i mærket Marolle

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11852

Anmeld

22. juni 2011

Kofoed.

mortilflere skriver:

jeg havde de 3 mindste med på camping på dyreskue da nr 2 skulle ride opvisning ,, der kunne den lige stå ved siden af hesten i  tralieren LOL det var skønt

jeg kommer heller ikke til min familie desværre

I kan/må ikke have den oven på bilen? Altså spændt fast når i køre rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.