Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sikke nogle lækre børn, sidder bare her og smiler fra start til slut!! Dejlige blandinger... Så må jeg heller også lige vise min prinsesse frem. Hun er ½ thai og ½ dansk (½ viking som min kæreste siger)
Hun er i dag 7½ mdr.
Det første billede var hun kun 15 min. gammel.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Shibby skriver: Melike,-Virkelig køn pige!
Melike,-Virkelig køn pige!
Tusind tak
Lige lidt bonus billeder af hende
Lukasmor skriver: Lukas er halv dansker, 1/4 ungarer, 1/4 afrikaner
Lukas er halv dansker, 1/4 ungarer, 1/4 afrikaner
Ej hvor er han dejlig!
Jeg synes han ligner min baby og det troede jeg ikke jeg skulle synes om nogen baby.
jeg kan åbenbart ikke finde ud af at indsætte billeder her til aften
Mama2980 skriver: Tusind tak Lige lidt bonus billeder af hende
Wow, det er da sindsygt, så smuk, hun er!
Hvor har du nogle skønne piger
Mine piger er halvt dansk og halvt koreansk
De første to billeder er af Mathilde på 6 år, og de efterfølgende to er af Frederikke på 1 år (om en uge).
Mathilde & Frederikkesmor skriver: Hvor har du nogle skønne piger Mine piger er halvt dansk og halvt koreansk De første to billeder er af Mathilde på 6 år, og de efterfølgende to er af Frederikke på 1 år (om en uge).
De er bare så sindssygt kønne dine tøser. Og de minder mig så meget om min kusine og fætter... de er henholdsvis 2 og 4 år gamle - deres mor er også fra korea og deres far fra danmark - og de er lige så charmerende som dine piger
nuuurh hvor er de skønne, så kan jeg nogenlunde se hvordan min veninde's datter kommer til at se ud, hun er koreansk og har en dansk kæreste
den blanding blir de altid smukke
Prisana skriver: Sikke nogle lækre børn, sidder bare her og smiler fra start til slut!! Dejlige blandinger... Så må jeg heller også lige vise min prinsesse frem. Hun er ½ thai og ½ dansk (½ viking som min kæreste siger) Hun er i dag 7½ mdr. Det første billede var hun kun 15 min. gammel.
hvor er hun altså også bare dejlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128