Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
annec skriver: Den må helst ikke være lyserød Venter en dreng, og mest til sort og sådan. men tak
Den må helst ikke være lyserød Venter en dreng, og mest til sort og sådan.
men tak
Haha..., nej det kan jeg godt se!!! jeg var bare ikke klar over det var en dreng du ventede!
håber du finder en rigtig lækker en!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tatii72 skriver: Hvis annec ikke vil købe den, så vil jeg meget gerne
Hvis annec ikke vil købe den, så vil jeg meget gerne
Du må gerne købe den
Mumto3 skriver: Jeg har en lyserød fra Gaia & Co til salg. Den koster ca. 500kr fra ny, du kan få den for 150kr plus porto. Jeg har brugt den 2 gange. Den er købt efter min den mindste holdt op med at bruge ble, men jeg synes den var så fin at jeg købte den alligevel. Dumt gjort!Jeg havde jo slet ikke brug for en pusletaske. Pusleunderlaget er selvfølgelig aldrig brugt!!!
Jeg har en lyserød fra Gaia & Co til salg. Den koster ca. 500kr fra ny, du kan få den for 150kr plus porto. Jeg har brugt den 2 gange. Den er købt efter min den mindste holdt op med at bruge ble, men jeg synes den var så fin at jeg købte den alligevel. Dumt gjort!Jeg havde jo slet ikke brug for en pusletaske. Pusleunderlaget er selvfølgelig aldrig brugt!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128