Søger pusletaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.096 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

annec

Jeg søger en pusletaske, kan bare ikke finde nogen i babysam til en ordentlig pris

Den skal ikke have nogen former for slid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Sabina

annec skriver:

Jeg søger en pusletaske, kan bare ikke finde nogen i babysam til en ordentlig pris

Hold øje i bilka og føtex Der har de nogle gange nogen rigtige søde nogen.

Anmeld

21. juni 2011

annec

Sabina skriver:

Hold øje i bilka og føtex Der har de nogle gange nogen rigtige søde nogen.

Tak for tippet, vil jeg gøre

Anmeld

21. juni 2011

Mumto3

Jeg har en lyserød fra Gaia  & Co til salg. Den koster ca. 500kr fra ny, du kan få den for 150kr plus porto. Jeg har brugt den 2 gange. Den er købt efter min den mindste holdt op med at bruge ble, men jeg synes den var så fin at jeg købte den alligevel. Dumt gjort!Jeg havde jo slet ikke brug for en pusletaske. Pusleunderlaget er selvfølgelig aldrig brugt!!!

Anmeld

28. juni 2011

Olivers-Moar

jeg har en sort fra odder den kostede omkring 400 du kan købe den for 50 pp den er stort set ikke brugt

Anmeld

28. juni 2011

annec

Mumto3 skriver:

Jeg har en lyserød fra Gaia  & Co til salg. Den koster ca. 500kr fra ny, du kan få den for 150kr plus porto. Jeg har brugt den 2 gange. Den er købt efter min den mindste holdt op med at bruge ble, men jeg synes den var så fin at jeg købte den alligevel. Dumt gjort!Jeg havde jo slet ikke brug for en pusletaske. Pusleunderlaget er selvfølgelig aldrig brugt!!!

Den må helst ikke være lyserød Venter en dreng, og mest til sort og sådan.

men tak

Anmeld

28. juni 2011

annec

Olivers-Moar skriver:

jeg har en sort fra odder den kostede omkring 400 du kan købe den for 50 pp den er stort set ikke brugt

Har du et billede?

Anmeld

28. juni 2011

Olivers-Moar

det er denne:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. juni 2011

Minmio

Olivers-Moar skriver:

det er denne:-)

Hvis annec ikke vil købe den, så vil jeg meget gerne

Anmeld

28. juni 2011

Happiness

Jeg har bestilt en på nettet. En gaia & ko til 500kr. Den er beregnet til tvillinger, så maassser af plads Det var en af mine krav. Og den er sort

Du kan se den her: http://www.babysverden.dk/83+M5b39b6576e0.html?&tt_products[backPID]=59&tt_products[cat]=31&tt_products[product]=1338

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.