Folsyre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

Anonym trådstarter

Ann87 skriver:

Det gjorde jeg

Og du blev gravid forholdvis hurtigt uden noget ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Mom2012

Anonym skriver:

Og du blev gravid forholdvis hurtigt uden noget ?

Jeg begyndte på folsyre 1 md. før vi gik i gang Og ja jeg blev gravid i første forsøg, men det hjælper folsyre ikke på.. 

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

Ann87 skriver:

Jeg begyndte på folsyre 1 md. før vi gik i gang Og ja jeg blev gravid i første forsøg, men det hjælper folsyre ikke på.. 

Nej ved jeg godt.

Jeg vil bare være sikker på at jeg ikke bliver overdoseret af vitaminer .. Tager nemlig i forvejen ekstra d-vitamin og kalk fordi min egen krop ikke danner det ..

Anmeld

21. juni 2011

Mom2012

Anonym skriver:

Nej ved jeg godt.

Jeg vil bare være sikker på at jeg ikke bliver overdoseret af vitaminer .. Tager nemlig i forvejen ekstra d-vitamin og kalk fordi min egen krop ikke danner det ..

Helt forståeligt!  Men der skulle ikke ske noget ved at tage folsyre, heller ikke hvis du kommer til at tage for meget

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

Ann87 skriver:

Helt forståeligt!  Men der skulle ikke ske noget ved at tage folsyre, heller ikke hvis du kommer til at tage for meget

Okey det var godt  

Anmeld

21. juni 2011

Laura25

Anonym skriver:

OKay.. Men jeg har nemlig hørt om nogen der gar fået vitamin forgiftning fordi man fik for meget vitamin.. Fordi vitaminet blev lagret i kroppen..

Ok, det lyder vildt... Man skal selvfølgelig følge anvisningen på glasset- så burde det ikke kunne gå galt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.