Folsyre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.497 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

Anonym trådstarter

Nogen der ved hvornår man skal begynde at tage folsyre før man gerne vil være gravid ??  

Syntes det er meget forvirrende.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Laura25

Anonym skriver:

Nogen der ved hvornår man skal begynde at tage folsyre før man gerne vil være gravid ??  

Syntes det er meget forvirrende.. 

Ehm, så snart I begynder projekt baby. Jeg begyndte dog ikke selv på Folsyre før jeg var blevet gravid.

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

Laura25 skriver:

Ehm, så snart I begynder projekt baby. Jeg begyndte dog ikke selv på Folsyre før jeg var blevet gravid.

Hmm altså bare købe dem med det samme når vi går helt igang?  

Man må måske tage dem i lang tid uden der sker noget ?

Anmeld

21. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Du kan sagtens tage ekstra folsyre uden der sker noget. Man opfordrer til at tage det fra 1 dag man prøver, og også gerne op til 3 mdr inden. Og så som minimum indtil 12 fulde uger. 

Anmeld

21. juni 2011

Putomanen

Du skal starte med at spise dem, når I begynder på PB. Der sker ikke noget ved at spise dem hver dag, selvom du ikke er gravid.

Grunden til, at du skal starte allerede nu er, at du allerede er 4 uger henne, når du opdager, at du er gravid, og du skal tage vitaminerne helt fra starten. Men da du ikke ved, hvornår du bliver gravid, er det bedst hvis du spiser vitaminerne fra PB går i gang

Jeg håber, at det var forståeligt...

Anmeld

21. juni 2011

Laura25

Anonym skriver:

Ja, Folsyre tilhører gruppen af B-vitamin, så de er (selvfølgelig) ikke skadelige på nogen måde. Så man kan altså ikke starte for tidligt.

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Du skal starte med at spise dem, når I begynder på PB. Der sker ikke noget ved at spise dem hver dag, selvom du ikke er gravid.

Grunden til, at du skal starte allerede nu er, at du allerede er 4 uger henne, når du opdager, at du er gravid, og du skal tage vitaminerne helt fra starten. Men da du ikke ved, hvornår du bliver gravid, er det bedst hvis du spiser vitaminerne fra PB går i gang

Jeg håber, at det var forståeligt...

Okay det forstod jeg godt  Dejligt med nogen gode råd.. Har nemlig spurgt på nogle forskellige apoteker og det er jo som at finde en nål i en høstak..

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

Laura25 skriver:

Ja, Folsyre tilhører gruppen af B-vitamin, så de er (selvfølgelig) ikke skadelige på nogen måde. Så man kan altså ikke starte for tidligt.

OKay.. Men jeg har nemlig hørt om nogen der gar fået vitamin forgiftning fordi man fik for meget vitamin.. Fordi vitaminet blev lagret i kroppen..

Anmeld

21. juni 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du kan sagtens tage ekstra folsyre uden der sker noget. Man opfordrer til at tage det fra 1 dag man prøver, og også gerne op til 3 mdr inden. Og så som minimum indtil 12 fulde uger. 

Okey  

Anmeld

21. juni 2011

Mom2012

Anonym skriver:

Det gjorde jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.