Kan man arve mors graviditets-symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

grøn · ært

Preghiera skriver:

Haha ja faktisk lidt! Da jeg var 2 måneder henne fik jeg VIRKELIG lyst til 3-stjernet salami!!! Spiser jeg normalt ALDRIG... Men min mor var ved at dø af grin for hun åd ikke andet da hun ventede hendes første

Så lige på dét punkt, ja Fandme en mærkelig craving

fnis - 3-stjernet salami! Ulækkert og sjovt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

grøn · ært

MaleneJensen skriver:

Hey..

Min og min mors graviditet var vidt forskellige, min mor døjede ikke med kvalme og hun kunne spise alt, jeg døjede rigtig meget med kvalme og kunne ikke spise så meget..

Men vil spise fødslen godt kan samlignes som din mors, min fødsel tog 5½ time og min mors 6timer med mig og min søster

Mvh Malene..

Ja, det var da en modsætning må man sige Tak for svar.. Jeg håber jeg slipper! 

Anmeld

21. juni 2011

Preghiera

Hyldeblomst skriver:

fnis - 3-stjernet salami! Ulækkert og sjovt!

Haha ja lige præcis. Normalt synes jeg virkelig ikke 3-stjernet salami er spor lækkert og tror faktisk også kun jeg har spist det dengang. Men ret sjovt at min mor havde det på NØJAGTIG samme måde

Anmeld

21. juni 2011

MaleneJensen

det kan jeg godt forstå Det var heller ikke så rart eller lækkert af gå og kaste op så længe..

Men håber da du slipper og får en god graviditet

Anmeld

21. juni 2011

SussieThyssen

Hyldeblomst skriver:

Jeg snakkede med min mor i går og hun fortalte, at efter knap en uge, havde hun vildt ømme bryster og var absolut ikke i tvivl om, at hun var gravid. Derefter begyndte kvalmen og opskast.. Hele ni måneder! Det samme da hun var gravid med min lillesøster. Ni måneders kvalme.
Puha. Nogen der ved om det er arveligt sådan noget?
Har I der er gravide, de samme symptomer som jeres mor havde? 

Det kan du sagtens, ligesom du slet ikke behøver at gøre det...det handler helt og holdet om gener, hvoraf du har halvdelen fra din mor og halvdelen fra din far.
Og dermed har du altså ikke kun din mors, men også bedstemødre og oldemødres gener, som kan gå ind og blande sig i din måde at være gravid på

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.