Hjemmesko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2008

twinboys

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Ej har noen stjålet tøjet til din dreng i bhg??Det er da utrolig frækt.hvem kan finne på å gjøre noe slikt?

Ja vidste jeg dat ja så tog jeg fat i de forældre... Det er nok fordi det er mærketøj, men de burde lade det ligge... Tænk at en dag kom vi ned i børnehaven så var hans katvig rygsæk vendt på hovedet og tøjet lå på hylden og tasken var væk...

Men de er jo snu nok til ikke at bruge det i børnehaven, for så kunne jeg jo se at det var vores pga. Alexanders navn står i...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2008

Lykkelig Mor til 2

twinboys skriver:

Ja vidste jeg dat ja så tog jeg fat i de forældre... Det er nok fordi det er mærketøj, men de burde lade det ligge... Tænk at en dag kom vi ned i børnehaven så var hans katvig rygsæk vendt på hovedet og tøjet lå på hylden og tasken var væk...

Men de er jo snu nok til ikke at bruge det i børnehaven, for så kunne jeg jo se at det var vores pga. Alexanders navn står i...

Majbritt

Ja sikker pga det er merketøj, men er det virkelig mulig at foreldre kan blive så frække??de er da et godt forbilde for sine børn, som stjeler i bhg...
Godt nok ergelig at du har brukt dine penger på pent tøj til andres børn,grrrrrr.

Anmeld

5. december 2008

twinboys

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Ja sikker pga det er merketøj, men er det virkelig mulig at foreldre kan blive så frække??de er da et godt forbilde for sine børn, som stjeler i bhg...
Godt nok ergelig at du har brukt dine penger på pent tøj til andres børn,grrrrrr.

JA DET ER ÆRGELIGT... GOD WEEKEND... MAJBRITT

Anmeld

6. december 2008

Miamaja

twinboys skriver:

Hvor går Lærke henne???

Vi får stjålet Alexanders tøj nede i hans børnehave... Selv hans taske har de taget... og inden har de tømt den for noget af tøjet... Det er sgu frækt...

Sådan var det også i vuggestuen... Selv om der står navn i... Majbritt

majbritt, det er jo fordi dine drenge har alt det laekreste toj.. Ej, det er sorme svinsk af andre foraeldre at stjaele.. hvad disse foraledre dog laerer deres born

Anmeld

6. december 2008

Miamaja

Mebach skriver:

Ej, hvor finder man de futter på billedet?
Kan ikke finde dem på det link som følger med url-adressen.

lige her http://www.babybusiness.dk/varme-boernefoedder-i-hjemmesko.html

Anmeld

6. december 2008

twinboys

Miamaja skriver:

majbritt, det er jo fordi dine drenge har alt det laekreste toj.. Ej, det er sorme svinsk af andre foraeldre at stjaele.. hvad disse foraledre dog laerer deres born

Ja det er rigtigt... Og tænk at lære børn at stjæle...

Majbritt

Anmeld

6. december 2008

Heidi.

Har haft købt dyre sutsko til Frederikke og Phillipa.. Men de er "forsvundet" i institutionen... eller stjålet!!!!!!!!!!

Så nu har de helt almindelige Maosko..

Anmeld

6. december 2008

Astrid P

I min datters vuggestue går alle børnene med hjemmesko...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.