Hjemmesko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.384 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. december 2008

Miamaja

Nu vi er ved sko.. saa taenkte jeg lige. Har jeres unger hjemmesko med i daginstitutionen ? Da guldklumpen kom i institutuion for et par mdr siden i DK oplevede jeg at over halvdelen ikke havde hjemmesko paa men rendte rundt i sokker. "I gamle dage" husker jeg ellers at ALLE havde sine egne hjemmesko liggende i daginstitutionen med navn i. Saa undrer mig lidt over hvorfor mange er gaet vaek fra det med hjemmesko? Der var jo selvfolgelig altid det HELT store problem med " HVOR er nu lige de hjemmesko naar man kommer for at hente/aflevere sit barn og de forsvinder sommetider for de kommer ofte til at flyde over det hele, men er det derfor?. Økologiske futter med norsk strikkemønster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2008

twinboys

Godt spørgsmål... Men mine drenge har altid haft hjemmesko på... Synes at det er rart at de ikke skal fryse deres fødder for der hvor de har gået og går nu er der ingen varme i gulvene...

Så vi ville ikke undvære...

Og vi bruger tit sandalerne fra sommmeren til hjemmesko i de andre måneder og så får man dem også brugt i stedet for at sandalerne kun bruges om sommeren...

Majbritt

Anmeld

5. december 2008

wamse

Lærke har også hjemmesko i børnehaven, meeen synes godt nok at der er meget lidt styr på tøjet, for vi havde i 3 dage efterlyst hjemmeskoene, da de også var forsvundet, ligesom hendes helt nye Reima hue er blevet byttet ud med en andens med et navn, men ingen kommer frem med vores. Lærke har også masser af skiftetøj, men alligevel bruger de andet skiftetøj

Anmeld

5. december 2008

twinboys

wamse skriver:

Lærke har også hjemmesko i børnehaven, meeen synes godt nok at der er meget lidt styr på tøjet, for vi havde i 3 dage efterlyst hjemmeskoene, da de også var forsvundet, ligesom hendes helt nye Reima hue er blevet byttet ud med en andens med et navn, men ingen kommer frem med vores. Lærke har også masser af skiftetøj, men alligevel bruger de andet skiftetøj

Hvor går Lærke henne???

Vi får stjålet Alexanders tøj nede i hans børnehave... Selv hans taske har de taget... og inden har de tømt den for noget af tøjet... Det er sgu frækt...

Sådan var det også i vuggestuen... Selv om der står navn i... Majbritt

Anmeld

5. december 2008

wamse

twinboys skriver:

Hvor går Lærke henne???

Vi får stjålet Alexanders tøj nede i hans børnehave... Selv hans taske har de taget... og inden har de tømt den for noget af tøjet... Det er sgu frækt...

Lærke er lige startet i børnehaven her ude i Marstrup. Synes bare det er så træls, når jeg sørger for at alt er som det skal være for hende, og så forsvinder alt bare.

Anmeld

5. december 2008

Rasmine

Ej, hvor finder man de futter på billedet?
Kan ikke finde dem på det link som følger med url-adressen.

Anmeld

5. december 2008

Anja

Jonas har hjemmesko i børnehaven, men hvis han ikke selv husker at tage dem på, så er der altså ingen gokker der hjælper. Ofte render de fleste børn rundt i strømpesokker, når man kommer der over, selvom man kan se, at deres hjemmesko ligger på deres plads.

Synes det er irriterende, at gokkerne ikke hjælper noget mere med den slags, men ved også, at de vel har nok at lave ....

Anmeld

5. december 2008

lonemus

Mine børn har også sutsko på i vuggestuen. De har det rimelig fodkoldt, så de har haft sutsko på lige siden september måned. Om sommeren render de oftest på strømpesokker, fordi de får det for varmt med sutskoene.
Jeg køber sutsko med fast sål i Skoringen.

Jeg har endnu ikke oplevet, at sutskoene har været væk.....de har dem faktisk på hele tiden og når de skal hjem, sætter jeg dem op på deres hylde, så de andre børn ikke kan nå dem - det er nemlig oftest dem der løber med fodtøjet

Min datter har dog fået stjålet et par gummistøvler...jeg har nu haft efterlyst dem i 2 uger, men de er stadig ikke dukket op - der står endda navn i!!!!
Men det er bare så ærgerligt, at man ikke kan have tingene i fred.
For det meste syntes jeg dog pædagogerne har meget godt styr på, hvem der ejer hvad og lægger det de rigtige steder. Men nogle gange ligger der også nogle forkerte ting hos mine børn, som jeg så giver til pædagogerne, så må de finde ud af, hvem der ejer det.

Lone

Anmeld

5. december 2008

Bastian

William gider ikke altid gå med dem, men han har et par Naturino indesko stående i børnehaven. Han skal helst ikke gå med almindelige hjemmesko, da de ikke støtter hans fødder nok. Lillesøster går ligeledes med Angulus sandaler på hos dagplejeren af samme årsag.

Anmeld

5. december 2008

Lykkelig Mor til 2

twinboys skriver:

Hvor går Lærke henne???

Ej har noen stjålet tøjet til din dreng i bhg??Det er da utrolig frækt.hvem kan finne på å gjøre noe slikt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.