Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KamillaT skriver: Den ene dag fik vi laks med nye grønne asparges, nye danske kartofler vendt i persille og rygeost creme til! Virkelig lækkert. Og for nogle uger siden fik vi kyllinge sticks, kartofler kåret i både, vendt i olie og groft salt og så i oven, med jordbær salat til. Også virkelig lækkert.
Den ene dag fik vi laks med nye grønne asparges, nye danske kartofler vendt i persille og rygeost creme til! Virkelig lækkert.
Og for nogle uger siden fik vi kyllinge sticks, kartofler kåret i både, vendt i olie og groft salt og så i oven, med jordbær salat til. Også virkelig lækkert.
ja det lyder super lækkert og olien piller jeg bare fra tak det skal jeg også prøve en dag namme namme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: Den her skal i prøve http://arla.dk/opskrifter/Cremet-spaghetti-med-kylling-lime-og-gront/ Den er SÅ god!!!
Den her skal i prøve http://arla.dk/opskrifter/Cremet-spaghetti-med-kylling-lime-og-gront/
Den er SÅ god!!!
mums :-)
B&J skriver: ja det lyder super lækkert og olien piller jeg bare fra tak det skal jeg også prøve en dag namme namme
Hvis ikke du kender den jordbær salat, så er det bare 1 iceberg, skyr/fromaige frais, 1 citron, lyst rørsukker & masser danske jordbær.
KamillaT skriver: Hvis ikke du kender den jordbær salat, så er det bare 1 iceberg, skyr/fromaige frais, 1 citron, lyst rørsukker & masser danske jordbær.
uhh og den er sundt jaaa jubiii det er så fedt at finde en masse sundt mad som er totalt lækkert
Vi skal have karbonader med dip sauce i aften, de er altså også suveræne ) Tilbehør er en blanding af kartofler, ærter og icebergsalat blandet sammen.
Du kan finde opskriften på rema1000.dk, opskrifter (tror jeg nok)
ttcaroe@gmail.com skriver: Vi skal have karbonader med dip sauce i aften, de er altså også suveræne ) Tilbehør er en blanding af kartofler, ærter og icebergsalat blandet sammen. Du kan finde opskriften på rema1000.dk, opskrifter (tror jeg nok)
umm det lyder også super godt ej se alle de lækre opskrifter de skal helt klart skrives på min uge plan
B&J skriver: uhh og den er sundt jaaa jubiii det er så fedt at finde en masse sundt mad som er totalt lækkert
Det ER nemlig sundt. Derfor jeg elsker at følge den madplan. Der er aldrig sovs med til retterne. men alligevel rigtig lækkert.
KamillaT skriver: Det ER nemlig sundt. Derfor jeg elsker at følge den madplan. Der er aldrig sovs med til retterne. men alligevel rigtig lækkert.
hvis man laver en alm skysovs feder den heller ikke særlig meget eller knorrs sovse uden fedt stof feder de heller ikke særlig meget for det må jeg spise
B&J skriver: hvis man laver en alm skysovs feder den heller ikke særlig meget eller knorrs sovse uden fedt stof feder de heller ikke særlig meget for det må jeg spise
Jamen hvis man kan lide det, så er det bare med at lave det
KamillaT skriver: Jamen hvis man kan lide det, så er det bare med at lave det
jep
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128