smæk noget nyt mad på bordet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

B&J

KamillaT skriver:

Den ene dag fik vi laks med nye grønne asparges, nye danske kartofler vendt i persille og rygeost creme til! Virkelig lækkert.

Og for nogle uger siden fik vi kyllinge sticks, kartofler kåret i både, vendt i olie og groft salt og så i oven, med jordbær salat til. Også virkelig lækkert.

ja det lyder super lækkert og olien piller jeg bare fra tak det skal jeg også prøve en dag namme namme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Troldemommi

TbCp skriver:

Den her skal i prøve http://arla.dk/opskrifter/Cremet-spaghetti-med-kylling-lime-og-gront/

Den er SÅ god!!!

mums :-)

Anmeld

21. juni 2011

KamillaT

B&J skriver:

ja det lyder super lækkert og olien piller jeg bare fra tak det skal jeg også prøve en dag namme namme

Hvis ikke du kender den jordbær salat, så er det bare 1 iceberg, skyr/fromaige frais, 1 citron, lyst rørsukker & masser danske jordbær.

Anmeld

21. juni 2011

B&J

KamillaT skriver:

Hvis ikke du kender den jordbær salat, så er det bare 1 iceberg, skyr/fromaige frais, 1 citron, lyst rørsukker & masser danske jordbær.

uhh og den er sundt jaaa jubiii det er så fedt at finde en masse sundt mad som er totalt lækkert

Anmeld

21. juni 2011

Alexander071106sMor

Vi skal have karbonader med dip sauce i aften, de er altså også suveræne ) Tilbehør er en blanding af kartofler, ærter og icebergsalat blandet sammen.

Du kan finde opskriften på rema1000.dk, opskrifter (tror jeg nok)

Anmeld

21. juni 2011

B&J

ttcaroe@gmail.com skriver:

Vi skal have karbonader med dip sauce i aften, de er altså også suveræne ) Tilbehør er en blanding af kartofler, ærter og icebergsalat blandet sammen.

Du kan finde opskriften på rema1000.dk, opskrifter (tror jeg nok)

umm det lyder også super godt ej se alle de lækre opskrifter de skal helt klart skrives på min uge plan

Anmeld

21. juni 2011

KamillaT

B&J skriver:

uhh og den er sundt jaaa jubiii det er så fedt at finde en masse sundt mad som er totalt lækkert

Det ER nemlig sundt. Derfor jeg elsker at følge den madplan. Der er aldrig sovs med til retterne. men alligevel rigtig lækkert.

Anmeld

21. juni 2011

B&J

KamillaT skriver:

Det ER nemlig sundt. Derfor jeg elsker at følge den madplan. Der er aldrig sovs med til retterne. men alligevel rigtig lækkert.

hvis man laver en alm skysovs feder den heller ikke særlig meget eller knorrs sovse uden fedt stof feder de heller ikke særlig meget for det må jeg spise

Anmeld

21. juni 2011

KamillaT

B&J skriver:

hvis man laver en alm skysovs feder den heller ikke særlig meget eller knorrs sovse uden fedt stof feder de heller ikke særlig meget for det må jeg spise

Jamen hvis man kan lide det, så er det bare med at lave det 

Anmeld

21. juni 2011

B&J

KamillaT skriver:

Jamen hvis man kan lide det, så er det bare med at lave det 

jep

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.