smæk noget nyt mad på bordet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.424 visninger
29 svar
0 synes godt om
21. juni 2011

B&J

jeg sidder og tænker aftensmad men ikke det man plejer som

kødsovs

bøffer

koteletter

frikadeller osv..

det skal være noget nyt og spænde noget man ikke har smagt nogle der har nogle ideer og opskrifter,  vi kom lige i tanke om en her hjemme græske frikadeller det har vi aldrig prøvet nogle der har lige så lækre og spænde ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

TbCp

21. juni 2011

B&J

TbCp skriver:

Den her skal i prøve http://arla.dk/opskrifter/Cremet-spaghetti-med-kylling-lime-og-gront/

Den er SÅ god!!!

nej du er en kvinde efter mit hjerte den er sund og ser død lækker ud JUBII taak

Anmeld

21. juni 2011

Carina1977

Vi skal iaften have wok m. grøntsager, nudler, kylling og rejer.

Jeg er heller ikke så krativ...synes tit vi får det samme

Anmeld

21. juni 2011

TbCp

B&J skriver:

nej du er en kvinde efter mit hjerte den er sund og ser død lækker ud JUBII taak

Det smager HELT fantastisk!!! Og passer så godt som sådan en let sommerret synes jeg

Anmeld

21. juni 2011

Hansen97

B&J skriver:

jeg sidder og tænker aftensmad men ikke det man plejer som

kødsovs

bøffer

koteletter

frikadeller osv..

det skal være noget nyt og spænde noget man ikke har smagt nogle der har nogle ideer og opskrifter,  vi kom lige i tanke om en her hjemme græske frikadeller det har vi aldrig prøvet nogle der har lige så lækre og spænde ideer

Syntes at madopskrifter.nu er en rigtig god side.. jeg har 86 retter i min favoritliste og skal have mig sat ned og sat dem sammen til en madplan der kan fungere, hvis ikke for evigt, så for et år eller noget.. så der er længe imellem man får det samme...

Men siden kan varmt anbefales, da den er nem og overskuelig... man skal ikke betale for den.. kan sagtens bruges alligevel...

Anmeld

21. juni 2011

B&J

TbCp skriver:

Det smager HELT fantastisk!!! Og passer så godt som sådan en let sommerret synes jeg

det lyder også helt fantastisk og dejlig friskt...

men kyllingen koges i 8minutter er det ikke meget lidt eller??

Anmeld

21. juni 2011

patella

TbCp skriver:

Den her skal i prøve http://arla.dk/opskrifter/Cremet-spaghetti-med-kylling-lime-og-gront/

Den er SÅ god!!!

DEN skal i hvert fald på madplanen inden længe

Anmeld

21. juni 2011

B&J

Hansen97 skriver:

Syntes at madopskrifter.nu er en rigtig god side.. jeg har 86 retter i min favoritliste og skal have mig sat ned og sat dem sammen til en madplan der kan fungere, hvis ikke for evigt, så for et år eller noget.. så der er længe imellem man får det samme...

Men siden kan varmt anbefales, da den er nem og overskuelig... man skal ikke betale for den.. kan sagtens bruges alligevel...

jeg vil hoppe inde og kigge altid dejligt med noget nyt

Anmeld

21. juni 2011

TbCp

B&J skriver:

det lyder også helt fantastisk og dejlig friskt...

men kyllingen koges i 8minutter er det ikke meget lidt eller??

Det er noget tid siden jeg sidst lavede det, men der gjorde jeg præcis som der stod i opskriften og synes kyllingerne blev fine, så tror det passer meget godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.