Ugler på række.. Kan jeg sælge det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

grøn · ært

Valle81 skriver:

Hey:0)

Monster fede og der er jo ugler på alt og bare atter alt i dag, så det er nu du skal høste på det hvis det er:0)

Jeg vil sige at for ugle rækken 200 inkl porto og stor ugle 100 kr inkl porto lille ugle 75 inkl porto og sæt pris 150 ink porto:0)

Bare mine forslag til hvad jeg selv ville være villig til at give:0)

Christina

Jubiii!! Jeg havde selv tænkt 200, men turde ikke helt.. Hvis nu folk ikke kunne lide det.. Og pudernes pris er det jeg har sat dem til på Trendsales. At en "kunde" er enig, må jo betyde, at jeg ikke er helt unfair i mine priser. Perfekt!

Tak for dit svar!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Noneother

Hyldeblomst skriver:

Tak for dit indlæg også! Jeg er så glad for, at folk kan lide det. Når jeg ved det, kan jeg også nemmere finde en pris Hvis nu folk ikke kunne lide det, kunne jeg jo ikke rigtig tillade mig at tage noget for det

Jeg er helt enig med de hjemmelavede løsninger - de har for det meste bare mere charme

Præcis. Det er ligesom bare mere hyggeligt. -men når du har sat dig på en pris, skal jeg i hvert fald gerne overveje at købe. Kunne godt mangle lidt spændende til soveværelset.

Anmeld

21. juni 2011

Valle81

Hyldeblomst skriver:

Jubiii!! Jeg havde selv tænkt 200, men turde ikke helt.. Hvis nu folk ikke kunne lide det.. Og pudernes pris er det jeg har sat dem til på Trendsales. At en "kunde" er enig, må jo betyde, at jeg ikke er helt unfair i mine priser. Perfekt!

Tak for dit svar!!

Ej hvor sjovt at jeg ramteplet:0)

Jamen så er det jo på plads:0)

Knus og held og lykke med salget:0)

christina, som er vild med alt det ugle halløj, men ikke har noget, da jeg "deesværre" synes der er gået for meget dille i det:0)

Anmeld

21. juni 2011

Maria-s

Synes din uglerække er suuuper fin!  Mener dog at 200 kr er for lidt, synes sagtens du kan tage 299 for den. Du skal jo også kunne holde en bare nogenlunde timeløn hjemme.

Én kommentar jeg dog lige har til den (håber ikke du tager det ilde op) det er kanterne på uglerne. Er de rå? Tænker bare på om kommer til at trævle? Den skal vel kunne røres ved og dermed også kunne vaskes, eller? Bare lige en tanke

Anmeld

21. juni 2011

grøn · ært

Synes din uglerække er suuuper fin!  Mener dog at 200 kr er for lidt, synes sagtens du kan tage 299 for den. Du skal jo også kunne holde en bare nogenlunde timeløn hjemme.

Én kommentar jeg dog lige har til den (håber ikke du tager det ilde op) det er kanterne på uglerne. Er de rå? Tænker bare på om kommer til at trævle? Den skal vel kunne røres ved og dermed også kunne vaskes, eller? Bare lige en tanke

Uha, de skal ikke vaskes, da bagsiden af dem er pap. Det gør dem stive.. Derfor ville det være rigtig ærgeligt at vaske dem. Jeg ville dog godt kunne lave nogle ugler uden pap, men så skal rækken nok ikke være så lang. Så falder de bare sammen, når de kommer op og hænge

Jo, kanterne er rå - det giver dem jo et anderledes look De trævler ikke - det sørger syningerne for! Altså, selvfølgelig er der trævler, men det er jo meningen. Det jeg mener er, at de ikke trævler op, sådan så du pludselig står uden ugle

299,-. Tror du virkelig?? På den anden side bliver der jo brugt meget stof (og pap og knapper) - og meget tid.. Andre der ville give 299,- for uglerne på række?? (Jeg siger jo ikke nej, hvis jeg kan få noget mere i belønning )

Anmeld

21. juni 2011

Valle81

Hyldeblomst skriver:

Uha, de skal ikke vaskes, da bagsiden af dem er pap. Det gør dem stive.. Derfor ville det være rigtig ærgeligt at vaske dem. Jeg ville dog godt kunne lave nogle ugler uden pap, men så skal rækken nok ikke være så lang. Så falder de bare sammen, når de kommer op og hænge

Jo, kanterne er rå - det giver dem jo et anderledes look De trævler ikke - det sørger syningerne for! Altså, selvfølgelig er der trævler, men det er jo meningen. Det jeg mener er, at de ikke trævler op, sådan så du pludselig står uden ugle

299,-. Tror du virkelig?? På den anden side bliver der jo brugt meget stof (og pap og knapper) - og meget tid.. Andre der ville give 299,- for uglerne på række?? (Jeg siger jo ikke nej, hvis jeg kan få noget mere i belønning )

299 er meget synes jeg, jeg ville ikke selv give det:0)

Men du kan jo prøve at starte ud med 299 og se om det giver pote, hvis ikke så sæt det langsomt ned, først til 275, så 250 osv:0)

Anmeld

21. juni 2011

grøn · ært

TAK for din ærlige mening Valle81

Jeg beslutter mig for at sætte den til 250,- inkl. porto. Det tror jeg er meget passende for al materiale, arbejde og transport+porto - og selvfølgelig for, at jeg også selv får lidt ud af det

Tusinde tak for alle jeres indlæg og svar! Hvis de 250,- er helt hen i hegnet, så må jeg jo sætte den yderliger ned :P Men man kan jo kun lære ved at prøve sig frem!

Anmeld

21. juni 2011

Maria-s

Hyldeblomst skriver:

Ahhh ok, pap på bagsiden! havde jeg ikke lige luret jeg tænkte bare at det var stof du havde stivet med viseline, men det bliver den selvfølgelig ikke stiv af! men ja ok ingen problem med kanterne så!

MEEN ide så: du kunne jo også lave rækken kun i stof som kunne bruges til at ligge ned i tremmesengen, alle de flotte farver at kigge på! (så skulle øjene nok bare lige skiftes til stof, fx tyk filt, så baby ikke kan rykke knap af og få galt i halsen). Kanterne kunne du jo så overlocke i kontrast farve så de ikke trævler hvis du har sådan en bare en ide...... ikke for at mase mig på..... synes bare dine ugler er super fine, med rigtiggodt udtryk!

Ja altså hvis du ikke skal lave det gratis er du jo nødt til at regne lidt på udgifterne og en lille skilling skulle du jo også gerne tjene, det gør det da lidt sjovere

Anmeld

21. juni 2011

grøn · ært

Maria-s skriver:

Ahhh ok, pap på bagsiden! havde jeg ikke lige luret jeg tænkte bare at det var stof du havde stivet med viseline, men det bliver den selvfølgelig ikke stiv af! men ja ok ingen problem med kanterne så!

MEEN ide så: du kunne jo også lave rækken kun i stof som kunne bruges til at ligge ned i tremmesengen, alle de flotte farver at kigge på! (så skulle øjene nok bare lige skiftes til stof, fx tyk filt, så baby ikke kan rykke knap af og få galt i halsen). Kanterne kunne du jo så overlocke i kontrast farve så de ikke trævler hvis du har sådan en bare en ide...... ikke for at mase mig på..... synes bare dine ugler er super fine, med rigtiggodt udtryk!

Ja altså hvis du ikke skal lave det gratis er du jo nødt til at regne lidt på udgifterne og en lille skilling skulle du jo også gerne tjene, det gør det da lidt sjovere

Det var da bare en rigtig god idé med ugler til tremmesengen!! Jeg ejer godt nok ikke selv en overlocker, men låner svigermutters når det er Sådanne ugler tror jeg da bare jeg vil igang med at tegne og sy. Tak for det!

Hihi, nej, vliseline ville ikke være helt nok, især ikke når de er så mange

Tak for dine rosende ord også!!

Anmeld

21. juni 2011

Brams

Hyldeblomst skriver:

Jamen, at den er til mig selv den jeg har på billedet er jo en ting. En anden ting er, at jeg jo gerne VIL lave til andre Så, hvis du seriøst mener, at du gerne vil købe en ugle-række og puder, så laver jeg dem med glæde!

Du kan evt. skrive en pb til mig? Prisen skal jeg lige finde ud af... For dét er jeg ikke ekspert i Det kommer jo også an på hvad folk vil give og hvor populært det er/hvor godt folk kan lide det jeg laver ,)

Ok skriver lige til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.