Synes din uglerække er suuuper fin!
Mener dog at 200 kr er for lidt, synes sagtens du kan tage 299 for den. Du skal jo også kunne holde en bare nogenlunde timeløn hjemme.
Én kommentar jeg dog lige har til den (håber ikke du tager det ilde op) det er kanterne på uglerne. Er de rå? Tænker bare på om kommer til at trævle? Den skal vel kunne røres ved og dermed også kunne vaskes, eller? Bare lige en tanke 
Uha, de skal ikke vaskes, da bagsiden af dem er pap. Det gør dem stive.. Derfor ville det være rigtig ærgeligt at vaske dem. Jeg ville dog godt kunne lave nogle ugler uden pap, men så skal rækken nok ikke være så lang. Så falder de bare sammen, når de kommer op og hænge 
Jo, kanterne er rå - det giver dem jo et anderledes look
De trævler ikke - det sørger syningerne for!
Altså, selvfølgelig er der trævler, men det er jo meningen. Det jeg mener er, at de ikke trævler op, sådan så du pludselig står uden ugle 
299,-. Tror du virkelig?? På den anden side bliver der jo brugt meget stof (og pap og knapper) - og meget tid.. Andre der ville give 299,- for uglerne på række?? (Jeg siger jo ikke nej, hvis jeg kan få noget mere i belønning
)
Anmeld