Ugler på række.. Kan jeg sælge det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.300 visninger
23 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juni 2011

grøn · ært

Jeg har lavet sådan en pynte-ugle-række til vores soveværelse, som kan hænge på væggen..
Tror I det er noget jeg kan sælge og i så fald, hvad synes I prisen skulle være?

Jeg har oprettet mig på Trendsales med VIP-konto og tænker at sælge lidt ud af mine kreationer... Hvis det er noget folk kan lide.. I får lige lidt billeder; ugler-på-række og to ugle puder:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

MorTilMalene

har ingen ide ang prisen.. men hvis jeg have penge jeg bare kunne bruge... så havde jeg købt både puder og dem på række.. er helt høj på ugler i øjeblikket... og så syntes jeg ogs de er rigtig flotte..

Anmeld

21. juni 2011

Noneother

Jeg ville i hvert fald synes at det var fed indretning til fx. soveværelse.
Men jeg eeeelsker alt med ugler, og så er jeg osse tosset med de der lidt "hjemmelavede" løsninger. -Noget som ikke alle lige går ud og finder i den nærmeste IKEA.

-Sådan noget som pris har jeg ikke forstand på. Det afhænger jo både af materialepris og hvor lang tid du har brugt på det.
Det skal kunne betale sig for dig, uden at det koster folk en bondegård tror jeg...

Anmeld

21. juni 2011

Brams

Hyldeblomst skriver:

Jeg har lavet sådan en pynte-ugle-række til vores soveværelse, som kan hænge på væggen..
Tror I det er noget jeg kan sælge og i så fald, hvad synes I prisen skulle være?

Jeg har oprettet mig på Trendsales med VIP-konto og tænker at sælge lidt ud af mine kreationer... Hvis det er noget folk kan lide.. I får lige lidt billeder; ugler-på-række og to ugle puder:

WOW - er helt vild med det du har lavet

Ved ikke hvad prisen skulle være, men ærgeligt at det er til dig selv, ellers ville jeg godt købe den uglerække til Lærkes værelse  og nok også puderne

Anmeld

21. juni 2011

grøn · ært

MorTilMalene skriver:

har ingen ide ang prisen.. men hvis jeg have penge jeg bare kunne bruge... så havde jeg købt både puder og dem på række.. er helt høj på ugler i øjeblikket... og så syntes jeg ogs de er rigtig flotte..

Tuusinde tak! At folk kan lide det, betyder at jeg godt KAN give dem en pris Så tak for indlægget!

Anmeld

21. juni 2011

grøn · ært

Brams skriver:

WOW - er helt vild med det du har lavet

Ved ikke hvad prisen skulle være, men ærgeligt at det er til dig selv, ellers ville jeg godt købe den uglerække til Lærkes værelse  og nok også puderne

Jamen, at den er til mig selv den jeg har på billedet er jo en ting. En anden ting er, at jeg jo gerne VIL lave til andre Så, hvis du seriøst mener, at du gerne vil købe en ugle-række og puder, så laver jeg dem med glæde!

Du kan evt. skrive en pb til mig? Prisen skal jeg lige finde ud af... For dét er jeg ikke ekspert i :P Det kommer jo også an på hvad folk vil give og hvor populært det er/hvor godt folk kan lide det jeg laver ,)

Anmeld

21. juni 2011

Valle81

Hyldeblomst skriver:

Hey:0)

Monster fede og der er jo ugler på alt og bare atter alt i dag, så det er nu du skal høste på det hvis det er:0)

Jeg vil sige at for ugle rækken 200 inkl porto og stor ugle 100 kr inkl porto lille ugle 75 inkl porto og sæt pris 150 ink porto:0)

Bare mine forslag til hvad jeg selv ville være villig til at give:0)

Christina

Anmeld

21. juni 2011

grøn · ært

Noneother skriver:

Jeg ville i hvert fald synes at det var fed indretning til fx. soveværelse.
Men jeg eeeelsker alt med ugler, og så er jeg osse tosset med de der lidt "hjemmelavede" løsninger. -Noget som ikke alle lige går ud og finder i den nærmeste IKEA.

-Sådan noget som pris har jeg ikke forstand på. Det afhænger jo både af materialepris og hvor lang tid du har brugt på det.
Det skal kunne betale sig for dig, uden at det koster folk en bondegård tror jeg...

Tak for dit indlæg også! Jeg er så glad for, at folk kan lide det. Når jeg ved det, kan jeg også nemmere finde en pris Hvis nu folk ikke kunne lide det, kunne jeg jo ikke rigtig tillade mig at tage noget for det

Jeg er helt enig med de hjemmelavede løsninger - de har for det meste bare mere charme

Anmeld

21. juni 2011

AnneBJ

Valle81 skriver:

Hey:0)

Monster fede og der er jo ugler på alt og bare atter alt i dag, så det er nu du skal høste på det hvis det er:0)

Jeg vil sige at for ugle rækken 200 inkl porto og stor ugle 100 kr inkl porto lille ugle 75 inkl porto og sæt pris 150 ink porto:0)

Bare mine forslag til hvad jeg selv ville være villig til at give:0)

Christina

Enig i alt! 

Anmeld

21. juni 2011

Tennamor

Når du har fundet en pris, kunne jeg måske godt være interesseret i nogle puder i lilla nuancer.. Børneværelset skal holdes i lilla 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.