Cake pops/slikkepinds kage how to?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

BabyMus

kimfrit skriver:

Hej Piger

Jeg har i da forsøgt mig at lave de der slikkepind kager, men de fejlede fuldstændig.

De smagte for det første alt for meget af chokolade og så kunne jeg slet ikke overtrække dem, fordi jeg brugte noget forkert overtræknings choklade.

Er der nogle der mon ligger inde med en opskrift på dem og en fremgårsmåde?, skal bruge dem til min datter snarlige 1. års fødselsdag.

Altså nu ved jeg godt at mit svar nok ikke er til særlig meget brug, men ville lige skrive det alligevel.

Jeg så bare en hel bog med det i Arnold Busck den anden dag. Der kunne man sikkert finde en maaaase forskellige opskrifter og måder at lave dem på. For det var altså kun det det handlede om. (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

LuciaLiann

Har ikke lige læst alle svarene.. men hvis du søger pop cakes på google kommer der et link til aftenshowet tror jeg.. der skulle de vidst nok vise hvordan man laver dem

Anmeld

21. juni 2011

kimfrit

BabyMus skriver:

Altså nu ved jeg godt at mit svar nok ikke er til særlig meget brug, men ville lige skrive det alligevel.

Jeg så bare en hel bog med det i Arnold Busck den anden dag. Der kunne man sikkert finde en maaaase forskellige opskrifter og måder at lave dem på. For det var altså kun det det handlede om. (:

tak den vil jeg da lige prøve at kigge efter

Anmeld

21. juni 2011

kimfrit

LuciaLiann skriver:

Har ikke lige læst alle svarene.. men hvis du søger pop cakes på google kommer der et link til aftenshowet tror jeg.. der skulle de vidst nok vise hvordan man laver dem

Okay tak det vil jeg prøve

Anmeld

21. juni 2011

anmaj

kimfrit skriver:

Hej Piger

Jeg har i da forsøgt mig at lave de der slikkepind kager, men de fejlede fuldstændig.

De smagte for det første alt for meget af chokolade og så kunne jeg slet ikke overtrække dem, fordi jeg brugte noget forkert overtræknings choklade.

Er der nogle der mon ligger inde med en opskrift på dem og en fremgårsmåde?, skal bruge dem til min datter snarlige 1. års fødselsdag.

familiejournalen fra sidste uge har 2 sider med opskrifter og ideer... det ser så spændende ud at jeg tror jeg selv skal prøve...

Anmeld

12. juli 2011

Kamelia

Her er de lavet med Oreo og philadelphia!!

http://linnkatarina.blogspot.com/2011/02/projekt-cake-pops.html

Og her er en fin forklaring med billeder:

http://candy.about.com/od/halloweencandyrecipes/ss/How-To-Make-Ghost-Cake-Pops.htm

Skal selv til at forsøge mig med Cake pops, synes det lyder så hyggeligt og så kan ungerne jo også nemt være med.

;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.