13~12~09 skriver:
God aften, de damer.. Jeg skal til New York til efteråret med hele familien - og vi glæææææder os! 
Nu prøver vi så at søge info om gode shoppingmuligheder (både til børn og voksne), seværdigheder og tips og tricks inden vi skal afsted 
Hvad er dit bedste tip til os?
Skal lige høre opmærksom på at vi er mange forskellige aldersgrupper - fra 2 - 50 år
Men planen er ikke at vi skal gå op og ned af hinanden alle ti mennesker, så kom gerne med al info du har.. Både til store og små!
Knus fra Sarah
Fedt, rigtig god tur! Vi var derovre i september sidste år. Det var vores første tur (mig og min lillebror) og vores forældres 3. gang.
Nu skriver du efterår - uden at vide hvornår det lige er. Så KAN man altså godt få det varmt. Lagde bare lige mærke til at en skrev at solen ikke kan komme ned mellem skyskraberne. Så vil da blot lige nævne at jo det kan den godt. Vi kampsvedte hele tiden, der var fuld solen næsten alle vores dage. Blev så meget solskoldet, især i min hovedbund. Måtte rykke min skilning flere gange, fordi min hovedbund var så rød! Og det var altså i midten af september.
Ja de fleste ting som er værd at se har jo været nævnt, men en ting som jeg ikke lige at faldet over, er gåtur over Brooklyn Bridge. Kan godt være det ikke lyder af noget særligt, men jeg synes bare det var super fedt. Det der med at man bare går og skylinen kommer nærmere og nærmere. Det synes jeg bare var fedt. (:
Vi havde lejet en bil de første par dage, så vi kunne køre ud til Woodbury Commen Premium Outlets. Så kunne vi gå over til bilen med alle vores poser. Husk her at melde jer til VIP på deres hjemmeside. Endnu flere rabatter. (;
Vi var også en tur på Coney Island, men det var måske også nemmere når vi havde bilen. Vi spiste morgenmad på stranden, det var for vildt. Man kunne ikke lige fatte at man sad i 30 grader på en strand, og nåå ja, så var vi rent faktisk i New York! Men der er i hvert fald en masse for børnene i det store tivoli. Vi var ikke inde, men gik forbi.
Hmm ja. Men ellers er de fleste ting vist nævnt. (:
Udover det kan jeg kun sige: Nyd det! Man får så mange indtrykt, det er helt vildt. Man fatter det slet ikke synes jeg. Faldt bare så hurtigt i søvn hver aften vi gik i seng, vi havde bare oplevet så meget!
Men ja, M&Ms og Disney forretning til børnen, og til den søde tand cupcakes i Magnolia Bakery og Max Brenner hvor man kan få ALT i chokolade. Både købe ting men også bestille de vildeste desserter. Mmm det var godt. (:
Så er der jo musicals - men det er måske ikke så nemt når I er så mane og i alle aldressgupper.
Det var det jeg lige ville skrive. Igen, rigtig god tur. Jeg glæder mig til jeg en dag kan komme tilbage. (: