New York - har du nogle tips....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.287 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

FruPudderkvast

God aften, de damer.. Jeg skal til New York til efteråret med hele familien - og vi glæææææder os!

Nu prøver vi så at søge info om gode shoppingmuligheder (både til børn og voksne), seværdigheder og tips og tricks inden vi skal afsted

Hvad er dit bedste tip til os? Skal lige høre opmærksom på at vi er mange forskellige aldersgrupper - fra 2 - 50 år Men planen er ikke at vi skal gå op og ned af hinanden alle ti mennesker, så kom gerne med al info du har.. Både til store og små!

Knus fra Sarah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

bullerbassen

Har ikke været der men min onkel har - Han har fortalt en masse ( som jeg dog ikke kan huske ) men det er en af vores drømme og komme derover.

Så vil bare ønske jer en super god tur Min onkel siger man aldrig kan få nok af NY

Anmeld

20. juni 2011

FruPudderkvast

bullerbassen skriver:

Har ikke været der men min onkel har - Han har fortalt en masse ( som jeg dog ikke kan huske ) men det er en af vores drømme og komme derover.

Så vil bare ønske jer en super god tur Min onkel siger man aldrig kan få nok af NY

Tak skal du have Vi glæder os også helt vildt til at opleve det.. Og forhåbentlig bliver det ikke sidste gang man får råd til at kommer over til det store "U S and A"

Anmeld

20. juni 2011

heidi30

Hej ,

Vi var inde i en butik ligeover for Ground Zero som hedder Century 21, de har billigt mærketøj, sko, solbriller, tasker osv. til begge køn. 

Så hvis I alligevel er i området, er det et besøg værd. Ellers er det en god ide at skaffe billetter til div. hjemmefra på det I kan, så I undgår køer. 

Det er en super fed by og jeg skal helt sikkert tilbage engang igen.

Husk at tage god sko med. Vi gik simpelthen SÅ meget at jeg blev nød til at købe et par converse så jeg undgår vabler osv. Jeg tænkte ikke over det inden vi tog afsted, men gode sko som er gået til er et must. Husk også varmt tøj, NY. er jo ikke ligefrem en varm by i efteråret. Men I kan jo være heldige.

Rigtig god tur, det blir fedt!

Anmeld

20. juni 2011

Troldemommi

Ja husk det varme tøj,

jeg troede der var ret varmt derovre men da en af mine veninder kom hjem og fortalte at imellem alle de høje skyskrabere er der ikke meget varme, da solen kan ikke nå derned.

god tur ville gerne selv se denne fantastiske by engang :-)

Anmeld

20. juni 2011

Preghiera

13~12~09 skriver:

God aften, de damer.. Jeg skal til New York til efteråret med hele familien - og vi glæææææder os!

Nu prøver vi så at søge info om gode shoppingmuligheder (både til børn og voksne), seværdigheder og tips og tricks inden vi skal afsted

Hvad er dit bedste tip til os? Skal lige høre opmærksom på at vi er mange forskellige aldersgrupper - fra 2 - 50 år Men planen er ikke at vi skal gå op og ned af hinanden alle ti mennesker, så kom gerne med al info du har.. Både til store og små!

Knus fra Sarah

Jeg har været der... dog kun for et par dage inden jeg rejste videre gennem U, S and A ("hahahah" ) - Men kan i hvert fald anbefale at tage en aften i china town og spise dér! Maden har i sikkert smagt men China Town er simpelthen så vanvittig og mærkelig en idé!

Og så self. ground zero... det er i midten af centrum, man kan ikke undgå det og så er det en kæmpe "oplevelse" - hvor tragisk  et symbol det end er.

Og så self. frihedsgudinden - færgeturen er fed! Der kan man se hele skylinen! Super flot og overvældende!

Puuuha.... jeg kunne blive ved

Central Park!!! er på størrelse med esbjerg, men den er SÅ hyggelig og fyldt med liv! Og fandme om ikke der findes et historie-hjørne med en kæmpe H.C. Andersen-statue!

Anmeld

21. juni 2011

Mas

Jeg vil blot anbefale færgeturen til governors Island. Det er en gammel militærbase og turen går lige forbi friheds gudinde så man får et rigtig godt udsyn af hende. Bedre end selve ruten hen til hende- og det bedste er, at denne tur er gratis og der er ikke kø til billetterne. Man kan tage en madpakke med og nyde synet af manhattans skyline i dejlige omgivelser.Brooklyn er bestemt også et besøg værd- der er lidt mere landsbystemning end manhattan. Man kan gå over brooklyn bridge fra Manhattan.Og century 21 er fantastisk- hvis man virkelig væbner sig med tålmodighed og har et godt øje for shopping!Rigtig god tur- elsker den by!

Anmeld

21. juni 2011

sarahb

I skal helt sikker ta til woodbury common outlet center 1 time i bus fr new York. Det er det værd og det er sååååå billigt diæt forstår det slet ikk.. Gode mærker både til børn og voksne . Jeg gik amok derinde... Det er er udendørs center og du ka tjekke det ud på nettet.
I skal da helt sikkert spise morgenmad i central park og en løbe tur der hvis i er til det. Op i Empire state building, på sex and the City rundtur, spise lækre cup cakes på magnolia bakery, sejle ud og sr statue og liberty, benytte alle de lækre legepladser i central park, en helikopter tur over NY. Finde en sports kamp, musical eller en koncert at tage til. Ja the sky is the limit

Anmeld

21. juni 2011

tinasmor

13~12~09 skriver:

Knus fra Sarah

Jeg så i God morgen Danmark for et par uger siden et indslag om to tøser som bor i USA som har lavet en lidt anderledes "guide-bog" om NY. Den ene halvdel tager udgangspunkt i den ene kvinde og hendes yndlingssteder for hende og hendes mand og barn og den anden som single chick. Den lød rigtig god og er jo helt opdateret. Jeg kan ikke huske hvad bogen hed, men måske man kan google det eller finde det på godmorgen Danmarks hj.side.

Rigtig god tur.

Anmeld

21. juni 2011

tinasmor

sarahb skriver:

I skal helt sikker ta til woodbury common outlet center 1 time i bus fr new York. Det er det værd og det er sååååå billigt diæt forstår det slet ikk.. Gode mærker både til børn og voksne . Jeg gik amok derinde... Det er er udendørs center og du ka tjekke det ud på nettet.
I skal da helt sikkert spise morgenmad i central park og en løbe tur der hvis i er til det. Op i Empire state building, på sex and the City rundtur, spise lækre cup cakes på magnolia bakery, sejle ud og sr statue og liberty, benytte alle de lækre legepladser i central park, en helikopter tur over NY. Finde en sports kamp, musical eller en koncert at tage til. Ja the sky is the limit

Ok, så fik man lige VILDT lyst til at bestille en billet med det samme. Håber en dag det bliver min tur til at kommer der over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.