De første sko hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

kamtok

Pylle3 skriver:

Ja de er MEGET lækre:0)

Jeg tror min mand synes, at jeg snart skal finde på noget andet at lave end, at sidde her på Baby, for det koster ham penge næsten hver gang jeg er herinde  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

De3Guldklumper

kamtok skriver:

Jeg tror min mand synes, at jeg snart skal finde på noget andet at lave end, at sidde her på Baby, for det koster ham penge næsten hver gang jeg er herinde  

de kære mænd - de ved slet slet ikke at det faktisk ER nødvendigt ALT det vi køber til ungerne  hihi

Anmeld

20. juni 2011

kamtok

Pylle3 skriver:

de kære mænd - de ved slet slet ikke at det faktisk ER nødvendigt ALT det vi køber til ungerne  hihi

Netop...
Ej, jeg må indrømme at han faktisk er MEGET large, når det kommer til at købe til vores søn, for han skal jo endelig ikke mangle noget som helst..  

Anmeld

20. juni 2011

De3Guldklumper

kamtok skriver:

Netop...
Ej, jeg må indrømme at han faktisk er MEGET large, når det kommer til at købe til vores søn, for han skal jo endelig ikke mangle noget som helst..  

Nej det er jo det Så de forbarmer sig jo alligevel altid over os når det er..

Anmeld

20. juni 2011

Faith

Mine drenge har Angulus prewalkers i skind... Sindssygt lækre synes jeg, men en smule dyre for et par "sutsko". 300 kr pr par.

Anmeld

21. juni 2011

K&S

mullesmith2 skriver:

Hvor gammel er Anton? Hvilken slags futter har han?

Anton bliver 11 måneder den 3. juli  

Han har disse 2 par hjemmesko - det sorte par er fløjl med fleece indeni  og det andet er læder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. juli 2011

Anne85

Nynne er 11 mdr - hun har både en prewalker sko fra angulus og en sandal fra Ecco. Hum går ikke endnu - men hun står og går ved ting (går med gåvogn osv) så når hun er ude fx i dp har hun ikke nok støtte i en sutsko. Jeg kan varmt anbefale prewalker sko fra angulus eller Bundgaard (den havde min søn dengang)

Anmeld

2. juli 2011

132319

Anne85 skriver:

Nynne er 11 mdr - hun har både en prewalker sko fra angulus og en sandal fra Ecco. Hum går ikke endnu - men hun står og går ved ting (går med gåvogn osv) så når hun er ude fx i dp har hun ikke nok støtte i en sutsko. Jeg kan varmt anbefale prewalker sko fra angulus eller Bundgaard (den havde min søn dengang)

Det er desværre lidt misforstået at foden skal have støtte når de små lærer at gå. Min søn gik også i hårde sko (altså sko med høj hælkappe) men det var KUN fordi han havde hypermobile fodled.

Hvis børn ikke har et problem af en art der hæmmer dem, er det bedste at de går i bare tæer eller strømpesokker når de lærer at gå. På den måde danner foden sit eget tryk og er ikke støttet af en sko =Større bevægelsesfrihed

Anmeld

2. juli 2011

bullerbassen

mullesmith2 skriver:

Jeg har jo to drenge der skal starte i dagpleje her til midt august hvor de så lige runder 9mdr. De kan jo hverken kravle eller gå endnu så de har ikke haft nogen sko andet end futter. Mit spørgsmål er bare hvornår skal de have en par sko og hvilken sko er bedst?? Har kigget på Bundgaard prewalker sko (går ud fra det er før de begynder at gå sko??) Eller om man skal starte direkte ud med sådan en gåsko? Og er der andre gode mærker inden for babysko?

Da Silas startede i dagpleje havde han de skindfutter fra Melton sidder godt fast på foden ... Når de begynder at rejse sig. Til jul da han begyndte at gå fik han bundgaard prewalker & de var super dem brugte han frem til nu hvor det er for varmt.

I vinters brugte han overtræksfutter som flyverdragten og det virkede fint

Pu ha er de allerede så gamle dine drenge - tiden er da fløjet afsted - håber det går godt med dem

Anmeld

2. juli 2011

bullerbassen

K&S skriver:

Anton bliver 11 måneder den 3. juli  

Han har disse 2 par hjemmesko - det sorte par er fløjl med fleece indeni  og det andet er læder

DEm brugte vi også - dem med fleece til køreturen i bilen & de andre hjemme når han legede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.