mullesmith2 skriver:
Jeg har jo to drenge der skal starte i dagpleje her til midt august hvor de så lige runder 9mdr. De kan jo hverken kravle eller gå endnu så de har ikke haft nogen sko andet end futter. Mit spørgsmål er bare hvornår skal de have en par sko og hvilken sko er bedst?? Har kigget på Bundgaard prewalker sko (går ud fra det er før de begynder at gå sko??) Eller om man skal starte direkte ud med sådan en gåsko? Og er der andre gode mærker inden for babysko?
De behøver ikke rigtige sko før de går rigtigt. indtil da et sutsko/futter det bedste indendøre, da de ikke strammer og former foden. Udendørs kan man bruge nogle gode prewalker-sko.
Når de begynder at gå, er det rigtigt med nogle kvalitetssko, som går højt op ved vristen og støtter godt! Jeg var ved at gå bagover da jeg fandt ud af hvad ordentlige sko koster til SÅ små børn
Men man må spare på tøjet, ikke på skoene! Bl.a. Angulus er sindssygt gode - Thias' sandaler er helt fantastiske og kender mange som er glade for netop det mærke til de små!
Anmeld