Bliver så trist, når folk jeg kender bliver gravide :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

metski83

GitteC78 skriver:

Krydser fingere for at du bliver gravid før din veninde

Tak skal du have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Fenja09

Tak skal du have

Tænker bare at alle andre bare skal kigge på hinanden, så er de gravide. Selvom jeg jo ikke ved hvor længe de har prøvet.

En jeg kender har i dag offentliggjort på facebook at hun var gravid, ih hvor det stak i hjertet.

Blev så jaloux, ikke at jeg ikke under hende det, men vil også.

Ja og det er langt fra alle, som bare bliver gravide første gang de prøver, men førhen tænkte jeg også at det var unfair at andre "bare" kunne blive gravide, men at vi ikke kunne. Så kender udmærket følelsen, men har også mærket det omvendt efter jeg blev gravid - et vennepar af vores snakkede faktisk ikke med mig i et stykke tid, fordi de ikke kunne håndtere det. Efterfølgende fik jeg en undskyldning. Men det var virkelig hårdt at opleve - for var ovenud lykkelig, men forstod også godt deres følelser.

Før jeg blev gravid lagde jeg hele PB på hylden og fokuserede på andre ting, og så gik der ikke længe før vi fik gevinst

Håber snart i får jeres babyønske opfyldt!

/Fenja

Anmeld

20. juni 2011

Camillee

metski83 skriver:

Nej det er virkelig en træls følelse. Man føler at alle andre får det, man ikke selv får.

Vi har også prøvet siden januar, og dette er vores første.

Ja og jeg føler mig "skyldig" i ikke at være 110 procent glad på deres vejne men kun 90 procent!

Jeg håber det snart vil lykkes dig dig/jer

Anmeld

20. juni 2011

metski83

Fenja09 skriver:

Ja og det er langt fra alle, som bare bliver gravide første gang de prøver, men førhen tænkte jeg også at det var unfair at andre "bare" kunne blive gravide, men at vi ikke kunne. Så kender udmærket følelsen, men har også mærket det omvendt efter jeg blev gravid - et vennepar af vores snakkede faktisk ikke med mig i et stykke tid, fordi de ikke kunne håndtere det. Efterfølgende fik jeg en undskyldning. Men det var virkelig hårdt at opleve - for var ovenud lykkelig, men forstod også godt deres følelser.

Før jeg blev gravid lagde jeg hele PB på hylden og fokuserede på andre ting, og så gik der ikke længe før vi fik gevinst

Håber snart i får jeres babyønske opfyldt!

/Fenja

Tak skal du have, det håber jeg godt nok også.

Så ville jeg blive glad

Anmeld

20. juni 2011

metski83

.Camilla skriver:

Ja og jeg føler mig "skyldig" i ikke at være 110 procent glad på deres vejne men kun 90 procent!

Jeg håber det snart vil lykkes dig dig/jer

Tak for det og i lige måde

Anmeld

20. juni 2011

Nessie

Jeg sendte onde øjne, og kaldte i mit stille sind alle gravide for en dum ko
Det er hårdt, og man føler at alle flasher deres store gravide maver bare for at håne én selv.

Men jeg gik efter 3 år glad rundt og var den dumme ko

Det skal nok komme til dig også, der er bare utrolig mange bump og omveje til dig

Anmeld

21. juni 2011

Cherry_77

metski83 skriver:

Bliver så trist når folk jeg kender bliver gravide.

Ikke fordi jeg ikke under dem det, men det stikker og prikker i mit hjerte, fordi jeg så brændende ønsker det selv.

Og så syntes jeg bare at ALLE jeg kender bliver gravide i øjeblikket.

Er der nogen der kender den følelse ?

Syntes virkelig det er hårdt

Hej!

Ja, du kan tro jeg kender følelsen. Her har vi prøvet igen siden november 2010, mistede i september.

Jeg kan nærmest ikke gå på facebook uden at flere af vennerne uploader billeder af deres gravide mave eller skriver om deres babyer. Har også flere veninder, som fortæller om, at de blev gravide i første forsøg, og hvor overraskede de er over det. Ikke lige det jeg har mest brug for at høre, men de tænker sikkert ikke over det.

Synes også jeg ser gravide og mødre med barnevogne overalt i bybilledet.

Jeg bliver også trist når jeg hører om, hvem der nu er gravid.

Det skal nok blive os en dag, vi skal bare blive ved med at tro på, at det vil lykkes. Det er bare svært at vente, når man gerne vil have at det sker NU!

Anmeld

21. juni 2011

Nina-G

metski83 skriver:

Ikke fordi jeg ikke under dem det, men det stikker og prikker i mit hjerte, fordi jeg så brændende ønsker det selv.

vi er vist mange der har det sådan ellr har haft det,

min veninde fik også de 2 lykkelige streger,  der gik et par uger efter jeg fik nyheden, og blev nødtil til at se hende i øjnene, og fortælle hvordan jeg havde det inden i , og at vi blev nødtil at kotte kontakten i noget tid, ind til jeg fik styr på mig selv og det indenvendige, for jeg ville være derfor hende når hun havde brug for mig, og kunne jeg ikke lige der,
 og ønskede mindst muligt at vi mistede alt kontakt, fordi at jeg var jaloux.

-hun blev bemærket af det i øje blikket, og desværre aboterede, i 8 uge
-efter har hun sagt  at det var sindsygt stort af mig at fortælle hende det,
og fortalte mig at det var der hun virkelig fandt  ud af hvilken sand veninde jeg var  for hende efter det.

sandheden frem for alt...

Anmeld

21. juni 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

metski83 skriver:

Genkender det fuldstændig fra mig selv, da vi prøvede... 

Anmeld

21. juni 2011

metski83

Cherry_77 skriver:

Hej!

Ja, du kan tro jeg kender følelsen. Her har vi prøvet igen siden november 2010, mistede i september.

Jeg kan nærmest ikke gå på facebook uden at flere af vennerne uploader billeder af deres gravide mave eller skriver om deres babyer. Har også flere veninder, som fortæller om, at de blev gravide i første forsøg, og hvor overraskede de er over det. Ikke lige det jeg har mest brug for at høre, men de tænker sikkert ikke over det.

Synes også jeg ser gravide og mødre med barnevogne overalt i bybilledet.

Jeg bliver også trist når jeg hører om, hvem der nu er gravid.

Det skal nok blive os en dag, vi skal bare blive ved med at tro på, at det vil lykkes. Det er bare svært at vente, når man gerne vil have at det sker NU!

Er fuldstændig enig, det ersimpelthen så hårdt når man så gerne vil det her.

Men er glad for det ikke kun er mig der kender følelsen.

Og håber så bare snart det bliver vores tur.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.