Bliver så trist, når folk jeg kender bliver gravide :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.876 visninger
21 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

metski83

Bliver så trist når folk jeg kender bliver gravide.

Ikke fordi jeg ikke under dem det, men det stikker og prikker i mit hjerte, fordi jeg så brændende ønsker det selv.

Og så syntes jeg bare at ALLE jeg kender bliver gravide i øjeblikket.

Er der nogen der kender den følelse ?

Syntes virkelig det er hårdt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Muffinmus

jepper, havde elv den følelse i 3 år indtil vores søn viste sig som 2 flotte streger på testen.

Det er meget normalt at blive jaloux fordi det jo netop er et brændedne ønske inde i en som sker for ALLE andre end en selv.

Jeg er sikker på det nok skal blive din tur og så vi du igen unde folk alle de graviditeter de kan få:-)

Anmeld

20. juni 2011

Fenja09

Har haft det på nøjagtig samme måde - vi prøvede i lidt over 3 år før jeg blev gravid. Det er bestemt ikke unormalt at føle som du gør og jeg forstår dig sagtens, det er ikke særlig rart at ønske noget virkelig højt, men som bare ikke vil ske - og især ikke når andre går hen og bliver gravide.

I må bare blive ved og ved og så  vi fingre for at det også snart sker for jer!

/Fenja

Anmeld

20. juni 2011

GitteC78

Jeg kender alt til det... Jeg ønskede mig så meget at blive gravid, men der skete bare ingenting, det tog os 10 mdr. at blive gravid. Mens vi kæmpede fortalte 2 veninder at de skulle have barn, den ene havde kun prøvet i 2 mdr. og så var der gevinst. Jeg havde så svært ved at være glade på deres vegne.... Det er så uretfærdigt at nogle bliver gravid efter 2 mdr og andre kæmper. Inden vi fandt ud af at jeg var gravid, var jeg med en veninde på sygehuset for hun skulle have en abort. Hun var blevet gravid ved et uheld og var på det tids punkt sygemeldt.... Og ønskede ikke barnet.

Når man ønsker at blive gravid, ligger man rigtigt mærke til gravide på gaden. Men heldigvis efter at have kæmpet i 10 mdr. kom vores lille basse Daniel til verden d 19 sep 10. Vi vil gerne have nr 2 inden for kort tid.

Anmeld

20. juni 2011

metski83

MariaE skriver:

jepper, havde elv den følelse i 3 år indtil vores søn viste sig som 2 flotte streger på testen.

Det er meget normalt at blive jaloux fordi det jo netop er et brændedne ønske inde i en som sker for ALLE andre end en selv.

Jeg er sikker på det nok skal blive din tur og så vi du igen unde folk alle de graviditeter de kan få:-)

Tak skal du have, håber du har ret

Ja så kender du jo følelsen, man syntes alle omkring en bliver gravide.

Anmeld

20. juni 2011

metski83

Fenja09 skriver:

Har haft det på nøjagtig samme måde - vi prøvede i lidt over 3 år før jeg blev gravid. Det er bestemt ikke unormalt at føle som du gør og jeg forstår dig sagtens, det er ikke særlig rart at ønske noget virkelig højt, men som bare ikke vil ske - og især ikke når andre går hen og bliver gravide.

I må bare blive ved og ved og så  vi fingre for at det også snart sker for jer!

/Fenja

Tak skal du have

Tænker bare at alle andre bare skal kigge på hinanden, så er de gravide. Selvom jeg jo ikke ved hvor længe de har prøvet.

En jeg kender har i dag offentliggjort på facebook at hun var gravid, ih hvor det stak i hjertet.

Blev så jaloux, ikke at jeg ikke under hende det, men vil også.

Anmeld

20. juni 2011

metski83

GitteC78 skriver:

Jeg kender alt til det... Jeg ønskede mig så meget at blive gravid, men der skete bare ingenting, det tog os 10 mdr. at blive gravid. Mens vi kæmpede fortalte 2 veninder at de skulle have barn, den ene havde kun prøvet i 2 mdr. og så var der gevinst. Jeg havde så svært ved at være glade på deres vegne.... Det er så uretfærdigt at nogle bliver gravid efter 2 mdr og andre kæmper. Inden vi fandt ud af at jeg var gravid, var jeg med en veninde på sygehuset for hun skulle have en abort. Hun var blevet gravid ved et uheld og var på det tids punkt sygemeldt.... Og ønskede ikke barnet.

Når man ønsker at blive gravid, ligger man rigtigt mærke til gravide på gaden. Men heldigvis efter at have kæmpet i 10 mdr. kom vores lille basse Daniel til verden d 19 sep 10. Vi vil gerne have nr 2 inden for kort tid.

Ja lige præcis, man syntes bare alle omkring en er gravide.

Jeg arbejder i Matas, og hader bare når gravide kommer ind efter babyting og babypakker i øjeblikket.

Og bliver så trist når folk man kender bliver gravide. Min veninde er også gravid, med nr.2, tænker, at det da er min tur nu.

En anden veninde prøver også på at få nr. 2. Og det er nok ledt at sige, men håber ikke hun kommer før mig.

Anmeld

20. juni 2011

Camillee

metski83 skriver:

Bliver så trist når folk jeg kender bliver gravide.

Ikke fordi jeg ikke under dem det, men det stikker og prikker i mit hjerte, fordi jeg så brændende ønsker det selv.

Og så syntes jeg bare at ALLE jeg kender bliver gravide i øjeblikket.

Er der nogen der kender den følelse ?

Syntes virkelig det er hårdt

Jeg kender det godt, det er en forfærdenlig føelse!
og den er rigtigt svær fordi man gerne vil være glde på andres vejne men det gør alligevel ondt! Synes også at ALLE er gravide, eller lægger ihvertfald mærke til dem.

Vi har prøvet på at få baby nummer 2 siden januar 2011, så ikke fordi det er så længe. Men alligevel, Det skal dog lige siges at vi ikke er intensiv på sagen, men det kunne godt være vi skulle  

Anmeld

20. juni 2011

GitteC78

metski83 skriver:

Ja lige præcis, man syntes bare alle omkring en er gravide.

Jeg arbejder i Matas, og hader bare når gravide kommer ind efter babyting og babypakker i øjeblikket.

Og bliver så trist når folk man kender bliver gravide. Min veninde er også gravid, med nr.2, tænker, at det da er min tur nu.

En anden veninde prøver også på at få nr. 2. Og det er nok ledt at sige, men håber ikke hun kommer før mig.

Krydser fingere for at du bliver gravid før din veninde

Anmeld

20. juni 2011

metski83

.Camilla skriver:

Jeg kender det godt, det er en forfærdenlig føelse!
og den er rigtigt svær fordi man gerne vil være glde på andres vejne men det gør alligevel ondt! Synes også at ALLE er gravide, eller lægger ihvertfald mærke til dem.

Vi har prøvet på at få baby nummer 2 siden januar 2011, så ikke fordi det er så længe. Men alligevel, Det skal dog lige siges at vi ikke er intensiv på sagen, men det kunne godt være vi skulle  

Nej det er virkelig en træls følelse. Man føler at alle andre får det, man ikke selv får.

Vi har også prøvet siden januar, og dette er vores første.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.