GitteC78 skriver:
Jeg kender alt til det... Jeg ønskede mig så meget at blive gravid, men der skete bare ingenting, det tog os 10 mdr. at blive gravid. Mens vi kæmpede fortalte 2 veninder at de skulle have barn, den ene havde kun prøvet i 2 mdr. og så var der gevinst. Jeg havde så svært ved at være glade på deres vegne.... Det er så uretfærdigt at nogle bliver gravid efter 2 mdr og andre kæmper. Inden vi fandt ud af at jeg var gravid, var jeg med en veninde på sygehuset for hun skulle have en abort. Hun var blevet gravid ved et uheld og var på det tids punkt sygemeldt.... Og ønskede ikke barnet.
Når man ønsker at blive gravid, ligger man rigtigt mærke til gravide på gaden. Men heldigvis efter at have kæmpet i 10 mdr. kom vores lille basse Daniel til verden d 19 sep 10. Vi vil gerne have nr 2 inden for kort tid. 
Ja lige præcis, man syntes bare alle omkring en er gravide.
Jeg arbejder i Matas, og hader bare når gravide kommer ind efter babyting og babypakker i øjeblikket.
Og bliver så trist når folk man kender bliver gravide. Min veninde er også gravid, med nr.2, tænker, at det da er min tur nu.
En anden veninde prøver også på at få nr. 2. Og det er nok ledt at sige, men håber ikke hun kommer før mig.
Anmeld