Hvad leger jeres børn med (knap 3)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2011

Mormilla

Vingummien skriver:

Min dreng bliver 3 her om ca 1 mdr.

Og vil høre lidt om hvad jeres i den alder leger/legede med?

Jeg skal have ryddet op på hans værelse, syntes der er så meget som han alligevel ikke leger med.

Han køkken og maden, duplo, biler skal i hvert fald blive.

Og så nu han skal af med en masse ting, så har jeg overvejet at flytte hans ting ind i stuen, og så tømme det værelse han har som legeværelse. Hvad er jeres erfaring, vil de helst lege for sig selv eller hvor i er? Vil være træls at flytte det hele for at han så om et par mdr ikke gider glo på sin mor

Min søn på 3år vil helst lege der hvor vi er. Nogen gange går han ind til sig selv og leger men det er ca en gang om ugen... Han leget mest med våben og politi. Det er stort set det han leger med. Men nu er han så os meget ude og lege...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2011

Vingummien

Mormilla skriver:

Min søn på 3år vil helst lege der hvor vi er. Nogen gange går han ind til sig selv og leger men det er ca en gang om ugen... Han leget mest med våben og politi. Det er stort set det han leger med. Men nu er han så os meget ude og lege...

Min har godt nok også et par skydere, men er kun i perioder det er interesant, men tror det hjælper lidt når der bliver sorteret i tingene så der ikke er så meget at vælge imellem

Anmeld

21. juni 2011

Mormilla

Vingummien skriver:

Min har godt nok også et par skydere, men er kun i perioder det er interesant, men tror det hjælper lidt når der bliver sorteret i tingene så der ikke er så meget at vælge imellem

Jeg synes at det er svært at vudere hvad der skal gemmes væk! Jeg plejer at smide det ud der er gået i stykker. Alle de ting som er i normal størrelse ligger jeg bare i orden. Men de store ting han har skifter jeg ud engang i mellem.

Anmeld

21. juni 2011

Vingummien

Mormilla skriver:

Jeg synes at det er svært at vudere hvad der skal gemmes væk! Jeg plejer at smide det ud der er gået i stykker. Alle de ting som er i normal størrelse ligger jeg bare i orden. Men de store ting han har skifter jeg ud engang i mellem.

Syntes jeg nemlig også, her i vinters kom hans "baby" legetøj i kasser.

Men han har så meget især mange små ting

Anmeld

21. juni 2011

Mormilla

Vingummien skriver:

Syntes jeg nemlig også, her i vinters kom hans "baby" legetøj i kasser.

Men han har så meget især mange små ting

Min søn har så mange lille biler. Men hvis jeg fjerner nogen så går der kun et par dege så spørger han efter dem...

Anmeld

21. juni 2011

skønneunger

Vingummien skriver:

Uhh min er også en vild basse. Men god ide med den trampolin. Er der så aldrig sket noget når du ikke lige kigger?

ikke endu men den er jo heller ikke så stor så hvis han skulle falde ved siden af er det begrænset hvad der kan ske.

ellers kunne du jo købe sådan en v smile computer, min dreng han elsker simpelthen storebrors nintendo og playstation, så vi sætter snart den gamle v smile frem,så storebror kan få sine maskiner i fred

Anmeld

21. juni 2011

Vingummien

skønneunger skriver:

ikke endu men den er jo heller ikke så stor så hvis han skulle falde ved siden af er det begrænset hvad der kan ske.

ellers kunne du jo købe sådan en v smile computer, min dreng han elsker simpelthen storebrors nintendo og playstation, så vi sætter snart den gamle v smile frem,så storebror kan få sine maskiner i fred

Har sådan en og den interessere ham bare ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.