Hvad leger jeres børn med (knap 3)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

Vingummien

Min dreng bliver 3 her om ca 1 mdr.

Og vil høre lidt om hvad jeres i den alder leger/legede med?

Jeg skal have ryddet op på hans værelse, syntes der er så meget som han alligevel ikke leger med.

Han køkken og maden, duplo, biler skal i hvert fald blive.

Og så nu han skal af med en masse ting, så har jeg overvejet at flytte hans ting ind i stuen, og så tømme det værelse han har som legeværelse. Hvad er jeres erfaring, vil de helst lege for sig selv eller hvor i er? Vil være træls at flytte det hele for at han så om et par mdr ikke gider glo på sin mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Vingummien

ihh syntes bare at der går 2 sek og så er tingene væk

Anmeld

20. juni 2011

Thalia

Her er instrumenter et stort hit, hos begge børn.

Bongotrommer, rasleæg, elguitarer, keybords og alt hvad der ellers kan larme og spille irriterende melodier

Victor er særligt vild med at tænde for melodier for så at danse en lille numsedans for os alle sammen

Anmeld

21. juni 2011

skønneunger

Vingummien skriver:

Min dreng bliver 3 her om ca 1 mdr.

Og vil høre lidt om hvad jeres i den alder leger/legede med?

Jeg skal have ryddet op på hans værelse, syntes der er så meget som han alligevel ikke leger med.

Han køkken og maden, duplo, biler skal i hvert fald blive.

Og så nu han skal af med en masse ting, så har jeg overvejet at flytte hans ting ind i stuen, og så tømme det værelse han har som legeværelse. Hvad er jeres erfaring, vil de helst lege for sig selv eller hvor i er? Vil være træls at flytte det hele for at han så om et par mdr ikke gider glo på sin mor

de ting du siger han har var mine bud men ved dog min dreng på samme alder ville elske en af de der bolde man sidder og hopper på eller en lille indendørs trampolin, han er så også en vildbasse med krudt i røven.

mine børn har nok leget 50/50 på værelset og i stuen. nogen gange har de bare brug for at trække sig tilbage og lege i fred så jeg ville beholde det legerum

Anmeld

21. juni 2011

skønneunger

ups 2 indlæg

Anmeld

21. juni 2011

Vingummien

skønneunger skriver:

de ting du siger han har var mine bud men ved dog min dreng på samme alder ville elske en af de der bolde man sidder og hopper på eller en lille indendørs trampolin, han er så også en vildbasse med krudt i røven.

mine børn har nok leget 50/50 på værelset og i stuen. nogen gange har de bare brug for at trække sig tilbage og lege i fred så jeg ville beholde det legerum

Uhh min er også en vild basse. Men god ide med den trampolin. Er der så aldrig sket noget når du ikke lige kigger?

Anmeld

21. juni 2011

tinasmor

Enig i, at ens indlæg forsvinder lige så snart de er postet

Min datter (lidt over 3 år) er også glad for sin minitrampolin. Der er aldrig sket noget. Eneste minus er, at den fylder rigtig meget når hun så ikke leger med den (og hvis man ikke har et stort hus med massere at værelser, kan det være ret irreterende)

Puslespil er hun rigtig glad for (når hun gider og modelervoks er også et hit til tider.

Her leger hun desværre aldrig på eget værelse og er heller ikke så god til at lege selv

Anmeld

21. juni 2011

Vingummien

tinasmor skriver:

Enig i, at ens indlæg forsvinder lige så snart de er postet

Min datter (lidt over 3 år) er også glad for sin minitrampolin. Der er aldrig sket noget. Eneste minus er, at den fylder rigtig meget når hun så ikke leger med den (og hvis man ikke har et stort hus med massere at værelser, kan det være ret irreterende)

Puslespil er hun rigtig glad for (når hun gider og modelervoks er også et hit til tider.

Her leger hun desværre aldrig på eget værelse og er heller ikke så god til at lege selv

Ja, det skide irriterende

Vi har så det ekstra værelse, så er kun ham selv der falder over den når han ikek bruger den Hvad koster sådan en?

Uhh modellervoks, trods hans alder så tror han stadig det skal ædes

Min er så rimelig god til at lege selv, så det er dejligt

Anmeld

21. juni 2011

tinasmor

Vingummien skriver:

Min er så rimelig god til at lege selv, så det er dejligt

åh misundelig (men er jo nok desværre egen skyld)

Vi fik vores brugt at nogle venner der skulle smide deres ud. Men havde kigget på dba før det og der kan man få nogle brugte fra mellem 50- 200 kr. Fra ny tror jeg de koster måske 400-500 kr (kan fåes dyrere i bedre kvalitet) men til vores (hendes) behov var en helt alm. mini trampolin.

Anmeld

21. juni 2011

Vingummien

tinasmor skriver:

åh misundelig (men er jo nok desværre egen skyld)

Vi fik vores brugt at nogle venner der skulle smide deres ud. Men havde kigget på dba før det og der kan man få nogle brugte fra mellem 50- 200 kr. Fra ny tror jeg de koster måske 400-500 kr (kan fåes dyrere i bedre kvalitet) men til vores (hendes) behov var en helt alm. mini trampolin.

Hehe ja det er det tit i den alder Er nu også hyggeligt at side med dem

Oki, men tror også det bare skal være sådan en mini en han skal have, når det bare er til indendørs brug

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.