Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss BananaHammock skriver:Hva tid skal vi mødes? Jeg har lige et hold fra 11-12 også skal jeg i bad. Så jeg kan være i Århus ved en 14 tiden?? Hvor skal vi mødes?Ja vi gør det da bare mange gange :0)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ville så gerne med..men måske det kniber.. prøver om jeg ikke kan få det til at passe for ville så gerne møde jer tøser
baby84 skriver: ville så gerne med..men måske det kniber.. prøver om jeg ikke kan få det til at passe for ville så gerne møde jer tøser
Det vil være super skønt, hvis du kan få det til at passe
Hvis der er flere der ikke kan den dag.Må vi planlægge et nyt igen efter sommerferien, det snakkede jeg lige med AnneH om igårBare lige et opdatering
Kruse90 skriver: Hvis der er flere der ikke kan den dag.Må vi planlægge et nyt igen efter sommerferien, det snakkede jeg lige med AnneH om igårBare lige et opdatering
Jeg synes da bare vi skal aftale at vi laver mange flere møder!!!
Vi skal helt sikkert holde flere møder!! Det bliver hyggeligt
Lisbeth1985 skriver: Vi skal helt sikkert holde flere møder!! Det bliver hyggeligt
Kan vi ikke aftale, at dem der kommer på søndag lige sender mig en besked?! Så kan i også lige få min adresse
Lisbeth
Miss BananaHammock skriver: Hvad blev vi enige om ang. Søndag? Evt en adresse i en pb :0)
Hvad blev vi enige om ang. Søndag? Evt en adresse i en pb :0)
Det var vi enige om Sender dig lige en PB..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128