Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er det stadig aktuelt??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Der kan jeg desværre ikkeOg vil VILDT gerne med
Miss BananaHammock skriver: Er det stadig aktuelt??
Helt sikkert
Jeg vil i hvert fald rigtig gerne mødes
Jeg er stadig udenlands, men kommer hjem på søndag.. Så måske vi kan snakkes ved på mandag?
Lisbeth1985 skriver: Helt sikkert Jeg vil i hvert fald rigtig gerne mødes Jeg er stadig udenlands, men kommer hjem på søndag.. Så måske vi kan snakkes ved på mandag?
Hov det her havde jeg heller ikke set. Jeg er også stadigvæk klar.
Og Lisbeth håber du nyder din tur!
nielsen80 skriver: Hov det her havde jeg heller ikke set. Jeg er også stadigvæk klar. Og Lisbeth håber du nyder din tur!
Dejligt Jeg glæder mig!
Jeg nyder det SÅ meget! Det var absolut det rigtige valg (selvom det var svært)! Det har været skønt at tænke på noget andet end PB Nu glæder jeg mig dog også til at komme hjem til manden og igang igen!!
Lisbeth1985 skriver: Dejligt Jeg glæder mig! Jeg nyder det SÅ meget! Det var absolut det rigtige valg (selvom det var svært)! Det har været skønt at tænke på noget andet end PB Nu glæder jeg mig dog også til at komme hjem til manden og igang igen!!
kan jeg godt forstå, og vi glæder os til at få dig tilbage i gruppen - selvom vi selvfølgelig håber dit medlemskab i barnløshedsgruppen snart udløber
nielsen80 skriver: kan jeg godt forstå, og vi glæder os til at få dig tilbage i gruppen - selvom vi selvfølgelig håber dit medlemskab i barnløshedsgruppen snart udløber
Tak
Vi skal begge ud af denne gruppe snart!! Jeg hepper på, at vi inden årets udløb tager hinanden i hånden og hopper over i gravid-gruppen
ihhh i skal vente til en dag jeg kan komme med.Vil så gerne med altså.Men kan bare ikke den 3
Kruse90 skriver: ihhh i skal vente til en dag jeg kan komme med.Vil så gerne med altså.Men kan bare ikke den 3
Så gør vi det bare igen søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128