Ville i gøre det?? (gå fra barnet når det sover)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

Fru Aagaard

I min verden, er det bare noget man ikke gør.

Men hvbad andre gør er op til dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

smølfine

Jeg kan heller ikke se problemet i det. Her borr ci et hus på 180 m2 og der er da meget mere end 5 m, ned i den anden ende af huset, så jeg ville gøre det.

Anmeld

20. juni 2011

Mette+Mathias

An&Jo skriver:

Sagen er den at min søn og jeg bor på kollegie hvor vi bor i sådan nogle gårde med 20 lejligheder i hver..

I vores gård har vi så gårdmøde her kl 19, og min søn på 14 måneder sover allerede da han var helt død efter dagplejen idag.. Jeg bor lige 5m fra det fælleshus der er i vores gård, og kan kigge over i lejligheden..

Men mit spørgsmål er om jeg kan tage med til dette gårdmøde hvis jeg sætter babyalarmen på ham?? Eller er det helt NO GO??

Det kan godt være det lyder overdrevet, men var det ikke nogenlunde det samme Madelines forældre gjorde? Bare uden babyalarm.

Jeg ville løfte ham over i barnevognen og tage den med, og stille den lidt væk, men dog så jeg kunne se den hele tiden.

Anmeld

20. juni 2011

An&Jo

ved simpelthen ikke om jeg tør.. :/

jeg kan se over i lejligheden, jeg kan tage alarmen med og der er kun 5 meter, men er aldrig gået fra ham før på den måde..

hmm må gå i tænkeboks den næste halve time

tak for jeres svar piger..

Anmeld

20. juni 2011

Billemyre

Jeg kan heller se problemet - Hvis der ikke er længere imellem jer, du har en alarm på og du skriver endda, at du kan kigge over i din lejlighed.
Jeg ville gøre det  

Anmeld

20. juni 2011

An&Jo

Mette+Mathias skriver:

Det kan godt være det lyder overdrevet, men var det ikke nogenlunde det samme Madelines forældre gjorde? Bare uden babyalarm.

Jeg ville løfte ham over i barnevognen og tage den med, og stille den lidt væk, men dog så jeg kunne se den hele tiden.

arhh vil ikke sammenligne det med mccann sagen, for de var mere end 5 meter væk og kunne ikke se deres lejlighed fra hvor de sad..

men er utrolig meget i tvivl..

jeg kan ikke løfte ham over i barnevognen og køre den ud uden at han vågner det har jeg prøvet før, og er ikke meget for at vække ham, der er også en dag imorgen jo..

Anmeld

20. juni 2011

An&Jo

Billemyre skriver:

Jeg kan heller se problemet - Hvis der ikke er længere imellem jer, du har en alarm på og du skriver endda, at du kan kigge over i din lejlighed.
Jeg ville gøre det  

kan kigge over i min lejlighed ja, ellers ville jeg slet ikke overveje det..

Anmeld

20. juni 2011

Billemyre

An&Jo skriver:

kan kigge over i min lejlighed ja, ellers ville jeg slet ikke overveje det..

Præcis 
Men ja, tænk lige over det.. Det skal jo føles rigtigt.
Gør det meget, hvis du nu ikke tager afsted?

Anmeld

20. juni 2011

Lullaby

Ork ja. Tag du bare afsted

Anmeld

20. juni 2011

An&Jo

Billemyre skriver:

Præcis 
Men ja, tænk lige over det.. Det skal jo føles rigtigt.
Gør det meget, hvis du nu ikke tager afsted?

i nogen af gårdene skal man betale til en bødekasse hvis man ikke kommer til møderne, men ved ikke om det gælder i vores gård også.. har kun boet her knap 2mdr så det er det første gårdmøde imens jeg har boet her..

men ja jeg tænker og tænker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.