Ville i gøre det?? (gå fra barnet når det sover)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.504 visninger
23 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

An&Jo

Sagen er den at min søn og jeg bor på kollegie hvor vi bor i sådan nogle gårde med 20 lejligheder i hver..

I vores gård har vi så gårdmøde her kl 19, og min søn på 14 måneder sover allerede da han var helt død efter dagplejen idag.. Jeg bor lige 5m fra det fælleshus der er i vores gård, og kan kigge over i lejligheden..

Men mit spørgsmål er om jeg kan tage med til dette gårdmøde hvis jeg sætter babyalarmen på ham?? Eller er det helt NO GO??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

december-babyen

Jeg ville aldrig gå fra min søn dengang han var lille...men mener jeg engang løb ned på parkeringspladsen for at hente noget fra en og løb tilbage...var nok væk i mindre en 5 minutter.

Men synes ikke man burde gå fra ens barn når de sover for hvis de vågner lige når man ikke er der så vil de blive frygteligt kede af det og måske endda nå at føle sig forladte.

Anmeld

20. juni 2011

Pia.

Uha, sådan en "farlig" en har vi haft oppe før med at gå fra sovende børn... Jeg mener ikke man bør gå fra sovende børn... Hvis han vågner og er ked af det skal du være der med det samme - omvendt tænker jeg 5 meter imellem jer - så kan babyalarmen jo sagtens række så er det jo det samme som at sidde i stuen og lytte efter ham - så hvis jeg forstår det rigtigt så tror jeg da godt du kan - det vil vel svare til at sidde i haven på den anden side af muren ?

Knus Pia og godt møde hvis du tager med

Anmeld

20. juni 2011

morethanperfect

An&Jo skriver:

Sagen er den at min søn og jeg bor på kollegie hvor vi bor i sådan nogle gårde med 20 lejligheder i hver..

I vores gård har vi så gårdmøde her kl 19, og min søn på 14 måneder sover allerede da han var helt død efter dagplejen idag.. Jeg bor lige 5m fra det fælleshus der er i vores gård, og kan kigge over i lejligheden..

Men mit spørgsmål er om jeg kan tage med til dette gårdmøde hvis jeg sætter babyalarmen på ham?? Eller er det helt NO GO??

Nej det ville jeg ikke gøre ..

Anmeld

20. juni 2011

De3Guldklumper

I min verden er det NO GO.

Anmeld

20. juni 2011

An&Jo

Pia. skriver:

Uha, sådan en "farlig" en har vi haft oppe før med at gå fra sovende børn... Jeg mener ikke man bør gå fra sovende børn... Hvis han vågner og er ked af det skal du være der med det samme - omvendt tænker jeg 5 meter imellem jer - så kan babyalarmen jo sagtens række så er det jo det samme som at sidde i stuen og lytte efter ham - så hvis jeg forstår det rigtigt så tror jeg da godt du kan - det vil vel svare til at sidde i haven på den anden side af muren ?

Knus Pia og godt møde hvis du tager med

ved den er farlig, men jeg ved ikke rigtig om jeg kan gøre det.. Men omvendt som du siger så er det jo ikke anderledes end når jeg lige går ud og tager en smøg i haven, og der er virkelig ikke mere end 5m fra min hoveddør og over til fælleshuset så ja babyalarmen burde række..

Anmeld

20. juni 2011

An&Jo

december-babyen skriver:

Jeg ville aldrig gå fra min søn dengang han var lille...men mener jeg engang løb ned på parkeringspladsen for at hente noget fra en og løb tilbage...var nok væk i mindre en 5 minutter.

Men synes ikke man burde gå fra ens barn når de sover for hvis de vågner lige når man ikke er der så vil de blive frygteligt kede af det og måske endda nå at føle sig forladte.

Men har jo babyalarmen på ham hvis jeg vælger at gå derover, og den kan altså række lidt mere end 5 m..

men ja, er rigtig meget i tvivl..

Anmeld

20. juni 2011

Lunae

Hvis alarmen kan række, så tænker jeg at du godt kan tage med! Det ville jo svare til at man boede i et meget stort hus!!

Anmeld

20. juni 2011

An&Jo

Lunae skriver:

Hvis alarmen kan række, så tænker jeg at du godt kan tage med! Det ville jo svare til at man boede i et meget stort hus!!

babyalarmen er jeg 200% sikker på kan række.. den kunne ihvertfald række da jeg boede i hus med ham og han stod i den ene ende af haven og sov..

Anmeld

20. juni 2011

SussesB

Jeg synes da godt du kan gøre det, du har jo alarmen med

Der hvor jeg kommer fra sætter man også børn til at sove udenfor mens man selv er inde i huset/lejligheden, og du gør jeg egentlig bare det omvendte.. Så det kan jeg ikke se noget galt i...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.