Update på æu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

Babylil

Ok... så dyrker de blastocyster til dig???... Fedt!!!!

Jeps, det gør de. Har egentlig ikke helt forstået forskellen med dyrkning efter 2 dage, hvor det bliver embryoner og dyrkning i 5 dage, hvor det bliver blastocyster!? 

De anbefalede, at de skulle dyrke æggene i 5 dage Så jeg gør bare, som de synes er bedst & håber på det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

AnneP

Babylil skriver:

Ihh bliver rigtig glad over at høre, at 8 æg er et fantastisk antal Troede det var normalt at lave over 10 æg i hvert fald.

Hmm, lægerne på klinikken sagde, at det normale er, at det slet ikke gør ondt overhovedet. De sagde, at det er meget sjældent, at det ikke gør ondt. Men det er måske bare noget de siger. Men av av - har stadig vildt mange smerter. Har ligget ned, siden jeg kom hjem i formiddags. Føles som meget stærke mens smerter Har også kvalme  

Jeg havde også enormt ondt efter min første ÆU!!! Fandt dog ud af at det hjalp med varme på maven og ved lænden... så på med en varmepude, og hvis du ikke har nogen så gør du et håndklæde vådt med MEGET varmt vand (må ikke vrides for hårdt) og kommer det i 2 poser og hvupti en god alternativ varmepude! og så ellers bare RO! ikke noget med at rende og lave alt muligt! Så kæresten må varte dig lidt op!

Anmeld

20. juni 2011

nielsen80

Babylil skriver:

Det gjorde bare frygtelig ondt at få taget æggene ud, selvom jeg fik lokalbedøvelse og morfin. Jeg døjer meget med muskelspændinger generelt og deres forklaring var, at jeg nok spænder rigtig meget for tiden. Men er glad for det er overstået og håber, at det var smerten værd

Ej - vidste ikke, at man ofte ser at de høje antal æg resulterer i en færre % af perfekte delte æg. Jeg har bare læst herinde at alle mulige kvinder har lavet 12-14 æg og følte mig virkelig ukvindelig over kun at have lavet så få æg, men er da glad, hvis det forholder sig som du siger 

6 - 8 æg er faktisk det antal mig og klinikken går efter næste gang ved mig. Jeg dannede 12 æg i mit første forsøg, men ingen af dem delte sig helt perfekt - havde to æg til oplægning, men ingen af dem var fine 4 cellet. I følge klinikken er det fordi kroppen måske har været stresset, og derved kan kvaliteten ryge.....

Jeg skal nok heppe på dine æg, og du må lige give en opdatering.

Anmeld

20. juni 2011

Babylil

AnneP skriver:

Jeg havde også enormt ondt efter min første ÆU!!! Fandt dog ud af at det hjalp med varme på maven og ved lænden... så på med en varmepude, og hvis du ikke har nogen så gør du et håndklæde vådt med MEGET varmt vand (må ikke vrides for hårdt) og kommer det i 2 poser og hvupti en god alternativ varmepude! og så ellers bare RO! ikke noget med at rende og lave alt muligt! Så kæresten må varte dig lidt op!

Ihh, det er godt at høre, at det er ganske normalt, at have ondt.

Tak for rådet med varmepuden. Har for nyligt erhvervet mig en og har brugt den flittigt hele dagen. Det hjælper lidt, så det er dejligt.

Jeg lader kæresten opvarte mig, det er han sød til at gøre He he

Anmeld

20. juni 2011

Babylil

nielsen80 skriver:

6 - 8 æg er faktisk det antal mig og klinikken går efter næste gang ved mig. Jeg dannede 12 æg i mit første forsøg, men ingen af dem delte sig helt perfekt - havde to æg til oplægning, men ingen af dem var fine 4 cellet. I følge klinikken er det fordi kroppen måske har været stresset, og derved kan kvaliteten ryge.....

Jeg skal nok heppe på dine æg, og du må lige give en opdatering.

Er det rigtigt? Så må det være fordi de hellere vil have færre æg, men højere kvalitet. Det er bare underligt, at de ikke går efter færre æg hver gang, hvis det virker bedst. Hmm..

Hvor vildt, at der ikke var nogen brugbare æg ud af 12 æg. Det gør mig helt nervøs. Ihh hvor jeg bare glæder mig til at høre, hvordan mine æg har det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.