Update på æu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

Babylil

Så er ægudtagningen overstået, men er nok en af de få, der havde en smertefuld oplevelse. Øv

De har kun fået 8 æg, så nu håber jeg på, at de kan bruges.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

nielsen80

Er ked af at høre den gjorde ondt, hvad var årsagen? Kunne de ikke komme til eller?

Mht. æg så tror jeg, du skal være rigtig glad for det antal - kvalitet fremfor kvantitet. Faktisk ser man ofte at de høje antal resulter i en færre % af perfekte delte æg. De fleste klinikker går derfor efter en 8 stk. Håber for dig, at der bliver æg både til oplægning og frys, og selvfølgelig, at det hele fører til en dejlig bebs

Anmeld

20. juni 2011

ønskebørn74

Så er ægudtagningen overstået, men er nok en af de få, der havde en smertefuld oplevelse. Øv

Super antal!!! Og velkommen i klubben, det er også vildt smertefuldt på mig trods masser af morfin...  Men det hele værd når vi får vores ønskebarn!!!!

Held og lykke med det hele!!!!  Jeg glæder mig til din update!!!!

Anmeld

20. juni 2011

Babylil

nielsen80 skriver:

Er ked af at høre den gjorde ondt, hvad var årsagen? Kunne de ikke komme til eller?

Mht. æg så tror jeg, du skal være rigtig glad for det antal - kvalitet fremfor kvantitet. Faktisk ser man ofte at de høje antal resulter i en færre % af perfekte delte æg. De fleste klinikker går derfor efter en 8 stk. Håber for dig, at der bliver æg både til oplægning og frys, og selvfølgelig, at det hele fører til en dejlig bebs

Det gjorde bare frygtelig ondt at få taget æggene ud, selvom jeg fik lokalbedøvelse og morfin. Jeg døjer meget med muskelspændinger generelt og deres forklaring var, at jeg nok spænder rigtig meget for tiden. Men er glad for det er overstået og håber, at det var smerten værd

Ej - vidste ikke, at man ofte ser at de høje antal æg resulterer i en færre % af perfekte delte æg. Jeg har bare læst herinde at alle mulige kvinder har lavet 12-14 æg og følte mig virkelig ukvindelig over kun at have lavet så få æg, men er da glad, hvis det forholder sig som du siger 

Anmeld

20. juni 2011

malenemusen

Babylil skriver:

Øv at høre det var en dum oplevelse - MEN stort tllykke med de otte æg der kom ud af det, det er da super.

Jeg krydser for at alle æggene bliver fint befrugtet

Anmeld

20. juni 2011

Babylil

Super antal!!! Og velkommen i klubben, det er også vildt smertefuldt på mig trods masser af morfin...  Men det hele værd når vi får vores ønskebarn!!!!

Held og lykke med det hele!!!!  Jeg glæder mig til din update!!!!

Det er jeg ked af at høre; at det også var meget smertefuldt for dig. Det kommer lidt bag på mig, eftersom lægerne sagde at det normalt slet ikke gør ondt, kun i sjældne tilfælde. Så hører vi ind under de sjældne Men ja - håber for dig & mig, at det var smerten værd

Tusind tak & håber det bedste for dig også

De ringer i løbet af ugen for at fortælle, hvordan det går med mine æg, så er meget spændt. Jeg skal have lagt æggene op igen på lørdag

Anmeld

20. juni 2011

AnneP

Babylil skriver:

8æg er et helt fantastisk antal!!!

Og dem der siger at det ikke gør ondt at få taget æg ud er enten MONSTER heldige eller også har de en vanvittig høj smertetærskel!!

Anmeld

20. juni 2011

Babylil

malenemusen skriver:

Øv at høre det var en dum oplevelse - MEN stort tllykke med de otte æg der kom ud af det, det er da super.

Jeg krydser for at alle æggene bliver fint befrugtet

Tusind tak

Glad for at det er normalt, at jeg "kun" har lavet 8 æg. Troede ellers jeg ville lave mange, da jeg kun er 24 år, men det har måske ingen betydning hvor gammel man er

Håber også at alle æg bliver befrugtet

Anmeld

20. juni 2011

ønskebørn74

Babylil skriver:

Det er jeg ked af at høre; at det også var meget smertefuldt for dig. Det kommer lidt bag på mig, eftersom lægerne sagde at det normalt slet ikke gør ondt, kun i sjældne tilfælde. Så hører vi ind under de sjældne Men ja - håber for dig & mig, at det var smerten værd

Tusind tak & håber det bedste for dig også

De ringer i løbet af ugen for at fortælle, hvordan det går med mine æg, så er meget spændt. Jeg skal have lagt æggene op igen på lørdag

Ok... så dyrker de blastocyster til dig???... Fedt!!!!

Anmeld

20. juni 2011

Babylil

AnneP skriver:

8æg er et helt fantastisk antal!!!

Og dem der siger at det ikke gør ondt at få taget æg ud er enten MONSTER heldige eller også har de en vanvittig høj smertetærskel!!

Ihh bliver rigtig glad over at høre, at 8 æg er et fantastisk antal Troede det var normalt at lave over 10 æg i hvert fald.

Hmm, lægerne på klinikken sagde, at det normale er, at det slet ikke gør ondt overhovedet. De sagde, at det er meget sjældent, at det ikke gør ondt. Men det er måske bare noget de siger. Men av av - har stadig vildt mange smerter. Har ligget ned, siden jeg kom hjem i formiddags. Føles som meget stærke mens smerter Har også kvalme  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.