Når I laver f.eks. cupcakes med smørcreme ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.114 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. juni 2011

Maja_4000

Kommer I så kagerne i køleskabet ?

Jeg lavede nogle forleden med chokoladecreme på .. Der var jo fløde i , så dem synes jeg altså skulle på køl .. Jeg synes bare at kager bliver så tøre , når de står i køleskabet ! Havde kommet dem i en lufttæt kasse ..

Har I nogle gode råd ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

Tystys14

Jeg sætter dem ALTID ud på vores altan i en skål med film hen over  kun i et kvarter ca. så er cremen størknet.  Så kommer de ind og bliver spist  hi hi.

Anmeld

20. juni 2011

Maja_4000

Nikita Victoria skriver:

Jeg sætter dem ALTID ud på vores altan i en skål med film hen over  kun i et kvarter ca. så er cremen størknet.  Så kommer de ind og bliver spist  hi hi.

Hehe ..Sådan er det også her nogle gange .. Men hvis nu man skal lave til gæster f.eks. .. Så ville det være rart at kunne lave dem lidt på forhånd , så man ikke stresser lige inden de kommer

Anmeld

20. juni 2011

Tystys14

Maja_4000 skriver:

Hehe ..Sådan er det også her nogle gange .. Men hvis nu man skal lave til gæster f.eks. .. Så ville det være rart at kunne lave dem lidt på forhånd , så man ikke stresser lige inden de kommer

Hmm her der står de "ude" til cremen er størknet, og så lader jeg dem bare stå ude på køkkenbordet til de skal bruges, med film hen over, så plejer de ikke at blive tørre her.  Og har aldrig oplevet cremen smeltede eller blev cremet igen.

Anmeld

20. juni 2011

Maja_4000

Hmm her der står de "ude" til cremen er størknet, og så lader jeg dem bare stå ude på køkkenbordet til de skal bruges, med film hen over, så plejer de ikke at blive tørre her.  Og har aldrig oplevet cremen smeltede eller blev cremet igen.

Jamen det er fordi jeg tænker på at smør , fløde osv. plejer at være på køl :b Vil ikke have syge gæster jo

Anmeld

20. juni 2011

Tystys14

Maja_4000 skriver:

Jamen det er fordi jeg tænker på at smør , fløde osv. plejer at være på køl :b Vil ikke have syge gæster jo

Nååå på den måde  Jammen hvor lang tid i forvejen vil du dog lave dem???

Anmeld

20. juni 2011

Maja_4000

Nikita Victoria skriver:

Nååå på den måde  Jammen hvor lang tid i forvejen vil du dog lave dem???

Et par timer :b Men det er jo varmt her om sommeren Kunne jo aldrig finde på , at lade en lagkage stå ude indtil gæsterne kom

Anmeld

20. juni 2011

linemus

Jeg ville helt klart komme dem i køleskabet for ikke at risikere noget. Jeg har ikke problemer med tørre kager.

Anmeld

20. juni 2011

Maja_4000

linemus skriver:

Jeg ville helt klart komme dem i køleskabet for ikke at risikere noget. Jeg har ikke problemer med tørre kager.

Hvordan opbevarer du dem i køleskabet ?

Anmeld

20. juni 2011

linemus

Hm... har prøvet det én gang med muffins pyntet med mmf. Der stod de i en plastikkasse med låg, men blev lidt våde i mmf'en. Når jeg laver kager, er de ikke dækket med noget.

Er ikke helt ekspert i muffins

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.