Det her må jeg altså ud med... Måske andre der også har...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2011

SaNiNa

Drømme ikke som fødslen, men har haft nogle underlig drømme om at barnet ikke var rask her i weekenden efter jeg læste lidt om de piller jeg får mod kvalmen.

Så nu har jeg snakket med min jordemoder og en jordmoder og læge ude på svanger og får en tid så de lige kan tjekke mig op det er jo rigtig længe jeg har ædt de piller nu.

Drømmer mest drømme om at nogen vil tage Nicklas fra mig og kan vågn med et skrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2011

ønskebørn74

WiitrioeN skriver:

ha ha ha ej undskyld men den var sku lidt komisk

MEGET.... LOL.... men ikke lige da jeg drømte det.... GG...

Anmeld

20. juni 2011

Mor til Ella

Mira0911 skriver:

Jeg må ærligt indrømme at jeg tidligt begyndte at have mystiske drømme om baby i maven... 

Har du læst den nyeste udgave af vores børn, gravid og baby????

Der er en hel artikel omkring drømme mens man er gravid

Anmeld

20. juni 2011

Mira0911

Lollo1987 skriver:

Har du læst den nyeste udgave af vores børn, gravid og baby????

Der er en hel artikel omkring drømme mens man er gravid

Nej det har jeg ikke lige... 

Anmeld

20. juni 2011

AndreasMor84

bette skriver:

HAHAHA klasse

Ja'men det var vildt spookey, for den havde en masse små tynde fangearme og jeg kom til at knække den ene da jeg skulle putte den ned i lommen...

Anmeld

20. juni 2011

Muffinmus

eh, ja, drømte jeg fik kattekillinger den ene gang og nogle underlige mystiske ansigtlæse væsner en anden gang...sådan lidt alien agtige. Mega kalmt at drømme man går i fødsel når de ender sådan

Anmeld

20. juni 2011

miinimeal

uha jeg drømte MANGE mærkelige ting,  og havde én drøm der kom igen og igen

drømte at min mor havde en baby hun gæmte i vores kælderrum, i et skab, og der lagde den bare så gik hun ned engang imellem til den(;

drømte også at jeg lige havde fundet ud af at jeg var gravid, og før jeg havde set mig om havde jeg født, men så aldrig om det var en dreng eller pige hovedet var usynligt,

havde også en drøm jeg drømte 3 gange, det var jeg var gravid, og så kunne jeg trække op i maven som et tæppe, og kunne kigge til bebsen, som ja så var på størrelse med en kattekilling og lignede en brogede ræv

Anmeld

20. juni 2011

Thereseh

Mira0911 skriver:

Oplevet nogle ulækre drømme under Jeres graviditet... 

Jeg oplevede min mest ulækreste i nat... 

Jeg drømte at jeg var i bad, og da jeg næsten var færdig med badet, stod jeg bare og sundede mig, pludselig går jeg i fødsel.. Jeg kigger på maven og ser en tynd hinde springe, hvor barnet kommer ud og jeg selv tager i mod barnet, mens alle de andre sover... 

Virkelig ulækker og ubehagelig drøm... 

Har I drømt noget mystisk, ulækkert i jeres graviditet? 

Jeg drømte forleden, at min søn lå i vognen ude i gården. Så vågnede han, og jeg skulle hente ham. Da jeg tog ham op, var han død og helt nøgen - med åben mund som om han stadig græd. Da jeg forsøgte at genoplive ham, faldt hans hovede af..... Føj, jeg vågnede med sved på panden den morgen 

Anmeld

20. juni 2011

heidi30

Jeg kan ikke huske mærkelige eller grimme drømme under eller efter graviditeten. 

Men jeg har siden Malte blev født, klappet min kæreste på hovedet næsten hver nat for at finde Malte. Jeg har også skubbet til min kæreste eller revet dynen af ham for at finde min søn. Det underlige er at Malte aldrig har sovet i vores seng, så jeg kan ikke forstå at jeg leder efter ham der hver nat. Det har aftaget en del ( Malte er 10 mdr.) men det sker stadig. 

Jeg siger ofte til min kæreste "hvor er han henne " eller " han var her lige" altså i søvne. Min kæreste er efterhånden meget vant til det og plejer at sige til mig, "Heidi, Malte er her ikke, han sover inden i sin seng" så plejer jeg at sove videre.

Jeg har en veninde, som prøvede at få kæresten til at "bøvse af" midt om natten ved at hun skubbede ham opad i sengen. Han har også taget fat i hans hovede og prøvet at amme ham i søvne!

Anmeld

23. juni 2011

Mira0911

Havde endnu væmmelig drøm i nat... 

Jeg drømte der var uvejr med end masse lyn nedslag osv... Jeg var alene hjemme med Julie... Pludselig slår et lyn ned i vores komfur i køkkenet... Jeg griber fat om Julie og flygter ind i stuen... Flere lyn nedslag kommer lige i rap, så master, træer osv vælter ned i vores lejlighed... 

Det eneste jeg kunne gøre var at krybbe med Julie hen af gulvet, for at komme udenfor... Det når vi aldrig, jeg og bebs i maven overlever ikke et len nedslag og Julie sad helt alene tilbage med masser af skrig, som jeg stadig kan høre for mig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.